Jazeker!
Je kunt naam zo in het rijtje plaatsen. (Kopiëren en jezelf er aan toevoegen)
Een beetje geduld is wel gevraagd
Jazeker!
Je kunt naam zo in het rijtje plaatsen. (Kopiëren en jezelf er aan toevoegen)
Een beetje geduld is wel gevraagd
Het zit er bijna op! De Brunmontagne gaat bijna naar de volgende gastouder (@Jeffstar).
Mijn bevindingen en persoonlijke mening:
De kastvorm is voor mij het hoogtepunt van dit horloge. Ben echt helemaal weg van de hoekige kast en mooie kroonberschermers:
Ik was vooral benieuwd of het draagbaar was voor mij vanwege mijn smalle polsen. Dat is zeker het geval:
Enige minpunt is voor mij de afwerking. Wat kleine slordigheden zoals bv dit hieronder:
Links zie je dat het lijntje van de lug verticaal loopt en rechts dat het naar binnen gaat. Lastig te beschrijven vandaar even een foto erbij .
Conclusie: Het horloge draagt erg comfortabel. Kastvorm is futuristisch en geweldig. Band is massief en voelt lekker zwaar aan. Het is een echte allrounder! Past bij alle outfits. Kleine minpunt is de afwerking. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.
Bedankt @Brunmontagne voor dit initiatief.
Wat vliegt de tijd voorbij zeg haha. De week zit er dus al weer op! Leuk om te lezen dat de Representor positief is opgevallen op het stukje slordigheid van mijn kant na. Bedankt voor je bevindingen en je persoonlijke mening! Graag gedaan voor het initiatief!
Ik ga deze vervangen voor een “normale” Representor. @anon53002072EV benoemde het natuurlijk al, mijn fout om hem voorbij te late glippen . Ik neem contact op met @Jeffstar en dan komt dat helemaal goed.
Waar moet dit horloge naartoe? Naar jou of naar Jeffstar?
Stuur hem maar gewoon door maar Jeffstar hoor.
@Brunmontagne, Je mag in mijn plaats hoor, ik ga deze even overslaan.
Je mag mijn naam aanpassen in de lijst als je dat wil😉
Zo doen?
Dude het is zijn horloge en zijn merk
Weet ik, maar dat geeft hem ff de tijd
Zonder dat iemand er langer op hoeft te wachten
Prima toch.
Haha bedankt voor het meedenken hoor .
Komt helemaal goed!
De Representor is ondertussen vervangen en is op weg naar @Jeffstar hoor! Kortom ik stap er weer tussen uit en hij mag na Jeffstar gelijk door naar @PDB
PostNL wordt nog rijk door dit forum
.
Goedenavond horlogevrienden.
Vandaag heb ik een lange dag op werk gehad wetende dat er thuis een pakketje voor mij was aangekomen, eenmaal thuis snel opengemaakt en daar is de Representor.
Toch geeft het wel enigzins rust in het hoofd dat deze nieuwe Representor nooit bij @anon53002072EV om de pols gezeten heeft tijdens zijn “grote boodschap”
4 schakels uit de band verwijderd en naar buiten om hem in het daglicht te zien.
De eerste dingen die me opvielen zijn de mooie stalen band met de gepolijste centerlinks, en de in de schaduw mooie donkerblauwe wijzerplaat die in de zon een schitterende sunburst heeft .
Ik heb nog nooit een stalen band gehad met voledig gepolijste centerlinks maar dat is wel een eye-catcher hoor, in combinatie met de gepolijste bezel al helemaal.
De kastvorm is prachtig en de overgang van de gebrushte zijkanten van de kast naar de gepolijste bezel is heel mooi.
De eerste 2 dagen laat ik hem nu op staal om verdere indrukken op te doen en aankomend weekend ga de andere straps proberen.
Ik hou jullie op de hoogte
@Brunmontagne bedankt dat ik de Brunmontagne een week mag proberen, ik zal hem veel dragen en goed verzorgen.
Heel erg graag gedaan natuurlijk!
Jij bedankt voor de mooie foto’s en het leuke bericht. Heel veel plezier gewenst met je tijdelijke aanwinst!
Mooie foto’s, vooral de laatste!
De week is voorbij gevlogen en helaas moet ik weer afscheid nemen van de Representor.
Ik heb hem van de week met veel plezier gedragen zowel naar mijn werk als in mijn vrije tijd, polo met korte mouwen of een mooi overhemd hij past overal bij.
Zoals ik al eerder aangaf is dit het eerste horloge dat ik draag met gepolijste centerlinks en dat is me zeer goed bevallen en maakt het in combinatie met de gepolijste bezel, de futuristische kastvorm en de prachtig blauwe wijzerplaat echt een horloge met veel wrist presence.
Wat natuurlijk niet zichtbaar is tijdens het dragen is de see through caseback, maar toch geeft dat voor mij altijd een meerwaarde omdat het altijd leuk is om aan horloge leken die denken dat er in elke horloge een batterijtje zit te kunnen laten zien en uitleggen hoe een automaat werkt.
Ook op de lederen band mag de Representor gezien worden, maar persoonlijk zou ik hem altijd op staal dragen.
Het feit dat er Dutch Design op de plaat staat vind ik ook zeer leuk en geeft een meerwaarde voor mij.
Kortom ik ben blij dat ik de kans heb gehad om de representor te mogen dragen en hij komt bij mij op mijn (lange ) horlogeverlanglijst.
@Brunmontagne nogmaals bedankt voor deze leuke actie!
Heel leuk stuk en mooie foto’s @Jeffstar!
Bedankt voor je mooie bijdrage en voor wat betreft de actie, graag gedaan hoor!
Ik hoor je binnenkort wel als de Representor boven aan de lijst staat
Volgens mij mag hij door naar @PDB.
Wanneer wordt ie geleverd met een seiko uurwerk, Pascal?