Zoals het nu lijkt, omstreeks begin augustus
Wat is er mis met Miyota? Prima uurwerken toch?
Is ook niks mis mee, alleen zie ik liever een Seiko uurwerk…
Pascal, wordt het dan een NH35 uurwerk en wat doet dat met de prijs?
Precies dit inderdaad. Ik vind met name de hacking functie wel een leuke toevoeging. Dat is het ook letterlijk. Kwalitatief gezien zijn het beide prima uurwerken.
Het wordt inderdaad de NH35 van Seiko. De prijs voor de Representor blijft verder hetzelfde
Thanx Pascal voor je reactie!
Gr.Paul
Goeie zet man
Zo krijgen we de beste indruk vh horloge.
Bedankt Marnix!
Dat is uiteindelijk wel het doel natuurlijk!
Aangezien dit nog steeds de eerste oplage betreft, vind ik het ook nog erg zinvol om feedback te krijgen. Zowel in de goede zin als de kritische zin .
Ik vind het toch wel een heel gaaf horloge om te zien hoor!
Nu er ook nog Seiko uurwerken gebruikt worden in de toekomst wordt het voor mij nog verleidelijker (op de een of andere manier heb ik een zwak voor Seiko)
Is het nog mogelijk om op de wachtlijst te komen? En, zo ja; hoe gaat dat in z’n werk?
Daar moet je eerst 10 horloges voor hebben gekocht. Nee grapje, het is geen wachtlijst voor Rolex Daytona
.
Gewoon de huidige lijst kopiëren, jezelf eronder zetten en het als antwoord op dit topic versturen.
Wat leuk Juan! Bedankt .
Dat kan uiteraard nog! Hoeveel geduld heb je echter?
Het werkt als volgt:
Gewoon kopiëren en je naam aan de lijst toevoegen dus.
Top! Dan gaan we dat eens even proberen
Mozaiek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent1802
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Volgens mij moet het dan zo goed zijn
@PDB je reageert niet op je pb’s sinds gisteren, ik heb je adresgegevens nodig om de representor morgen voordat de post om 12 uur sluit te versturen.
Als je vanavond niet reageert dan gaat hij direct naar @BasMaartenRoderick.
Ik heb m niet hoor. Vingertje moet ergens anders geplaatst worden.
Oeps… Maareh dat stond ook helemaal niet in de uitleg dat ik dat ook nog aan moest passen
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Ik kon m’n andere post niet meer aanpassen maar hierbij dan de goede lijst (incl. het vingertje op de goede plek)
Van mij mag je hem dan naar @PerSecondeWijzer sturen. Ik zit de komende 2 weken achter de computer om mn thesis af te ronden en ik doe eigenlijk alleen horloges om als ik de deur uit ga.
Bij mij zou ie dus alleen maar stof liggen happen terwijl er anderen met smart op wachten, en dat is zonde. Ik zeg het met pijn in mijn hart want ik had m heel graag een weekje gehad, maar mij mag je dus overslaan.
Ik ben een bevoorrecht mensch
Mozaiek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Heb Mozaiek even teruggeplaatst. Vind het wel leuk om te zien waar ie allemaal geweest is en hoe lang de lijst is.
Hi allemaal! Het komt mij ook even niet zo goed uit op het moment, dus sla mij maar even over! Excuus voor de late reactie!