Representor for a week!

:scream:
Zo komt die proefweek wel ineens opvallend dicht bij mn verjaardag! Wouldn’t that be fun? :sunglasses:

1 like

Haha het gaat wel in eens een stukje sneller zo inderdaad! @BasMaartenRoderick en @PDB geen probleem… Bedankt voor de vermelding! Succes met de thesis @BasMaartenRoderick!

3 likes

Ik heb @PerSecondeWijzer al gesproken, en morgen gaat de Representor op de post terug naar Nederland.

3 likes

Top! Bedankt! :grin:

@PerSecondeWijzer heel veel plezier met je tijdelijke nieuwe aanwinst! :wink:

2 likes

Bedankt! Ik had m graag een weekje geprobeerd, maar hem een week thuis hebben liggen en dan misschien 1 dag dragen leek me wel heel lullig tegenover de rest. Past ook niet echt in het beeld van de actie. Hoe dan ook blijft het een supermooi ding en een leuke actie, hopelijk zie ik er snel eens eentje in het echt! :smile:

Geen probleem hoor! Over een paar maanden is hij wel weer beschikbaar voor een weekje schat ik zo in :wink:.

Bedankt voor het meedenken en je compliment! Wordt zeker gewaardeerd :ok_hand:

1 like

Misschien mag je jezelf verder op in de lijst zetten. Wellicht dat het jullie later wel uitkomt? En zo doe je niemand tekort dat ie bv langer wacht om het horloge te proberen. En zelf hoef je dan niet weer helemaal onderaan de lijst. Stukje ervaring bij de Fiffers.

Is maar een idee. Kweenie hoe @Brunmontagne er over denkt?

1 like

Als dat bijdraagt aan het soepel doorlopen van de wachtlijst dan ben ik daar zeker voorstander van! :grin:.

1 like

Om de pols vanaf vandaag!

11 likes

Ah hij is er! Top! Heel veel plezier met je tijdelijke aanwinst!

Gisteren is de blauwe rakker op de post gegaan naar de volgende geïnteresseerde. Mijn bijdrage zal niet zo lang en zeker niet zo technisch zijn; daar ben niet heel erg onderlegd in. Maar ik kan uiteraard wél vertellen hoe ik deze week heb ervaren…

Aanvankelijk moest ik best wennen aan dit horloge. Het was geen liefde op het eerste gezicht. Nu was dit ook niet mijn verwachting, maar toch was ik nieuwsgierig genoeg om te ervaren hoe dit horloge in het echt is. Plaatjes of écht om de pols daar kan een wereld van verschil in zitten. Vandaar mijn deelname.

Op de plaatjes vond ik de metalen band aan de aanwezige en glimmende kant. Dit bleek in het echt ook zo te zijn dus heb ik die niet gebruikt. Na 2 dagen de originele blauwe leren band vond ik ook dit niet de meest passende optie. Het horloge is toch best aan de maat voor een dresswatch (zoals ik dit horloge toch zie) , met daarbij een nadrukkelijk ronde dial en daarnaast de rechte en hoekige vormen. Zou dan de alligatorprint erbij het een al te ‘eclectisch’ geheel maken? Voor mij wel.

Na montage van de rubberen band leek het alsof er wat meer ‘rust’ in het horloge kwam. Het blauwe begon wat meer te spreken, en de aandacht ging niet direct naar de band. Opeens kwam de gedachte op om eens het bandje dat @anon53002072EV heeft toegevoegd er eens om te slingeren. Het leek alsof alle puzzelstukjes bij elkaar kwamen. Door de witte stiksels zag ik ineens de mooie wijzers, en door het rustige leer in combinatie met de blauwe sunburst kwam er een balans tevoorschijn waardoor ik de rest van de week het horloge op deze wijze met veel plezier heb gedragen.

Samenvattend kan ik zeggen: Een mooi Nederlands ontwerp, voor een nette prijs. Veel horloge voor je geld. Door de vele bandmogelijkheden is de ’ wrist presence ’ goed te doseren. Hierdoor is het van een ’ mwoa, erg druk’ naar een hoge plek op de longlist gegaan

Dankjewel @Brunmontagne voor deze testweek !

12 likes

GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72 :point_left:t2:
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981

1 like

Bedankt voor je mooie en pure bijdrage @PerSecondeWijzer! Dit zijn de inzichten waar ik naar op zoek ben.

Mooi dat @anon53002072EV een voortschrijdend inzicht had met de band :grin:. Iets voor mij om te gaan overwegen.

Graag gedaan voor wat betreft de testweek! :handshake:

3 likes

Goed aangekomen :love_you_gesture:

9 likes

Mooi bandje :grin:

4 likes

Das vlot! Veel plezier met de Representor gewenst deze week :grin:.

1 like

GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens

2 likes

De kerst ga ik waarschijnlijk niet meer halen maar heb mij er toch bij gezet :slight_smile:

GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent180
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein

1 like

Ik hoop dat je bedoeld dat de Representor voor de kerst niet binnen zal zijn :wink:.

Even geduld dus nog! Leuk dat je, en @Bens ook overigens, jezelf hebt ingeschreven!

anders mag hij wel eerst toch ?

3 likes