Representor for a week!

Zeker ook interesse om de 40mm te proberen :smile:

1 like

Ik ben zo vrij de lijst verder te maken vanaf de nieuwe 40mm :hugs:
Akkoord mee @brunmontagne?

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Daniel4
richardr86
Mnrk
Gipie
Josjos
VmaxNL
Draco_Laco
Xray
Thieuke
SE93
Hoefnix
Dwarrel
TomHagen
TeunR69
Roland1982
Phodebimos
Flex
DartVader1
Rik
Ridiculous
Engel
RobinJ :point_left:
Plees
Lastgentlemen
Caspertof

Nieuwe 40mm:

RobinJ
Timo9
GiveMeYourDough

Haha leuk te horen! :slight_smile:

Haha uiteraard. Thanks alvast natuurlijk!
Gaat de voorkeur uit naar staal/zilver, staal/blauw of rgoud/blauw in dat geval?

1 like

Dit is die nieuwe toch?
Daar zijn we, ik bedoel ik, wel benieuwd naar :grin:

1 like

:point_up: Yes! Ik ben erg benieuwd naar die 40mm variant. Heeft die ook de schroefdeksel of is die enkel voorbehouden aan de HFLE?

2 likes

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Daniel4
richardr86
Mnrk
Gipie
Josjos
VmaxNL
Draco_Laco
Xray
Thieuke
SE93
Hoefnix
Dwarrel
TomHagen
TeunR69
Roland1982
Phodebimos
Flex
DartVader1
Rik
Ridiculous
Engel
RobinJ :point_left:
Plees
Lastgentlemen
Caspertof

Nieuwe 40mm:

RobinJ
Timo9
GiveMeYourDough
silvester1987

En dan voorkeur voor staal/zilver

2 likes

Staal blauw zou voor mij ook mogen

2 likes

Haha jazeker! Top!Ik heb er “maar” 22 van voor nu maar kan er wel 1 beschikbaar stellen.

Leuk! Je bedoelt de bezel denk ik? :wink:
Die heeft die variant inderdaad ook. Ik zal zien of ik nog een spare bezel heb om mee te sturen.

2 likes

:tada:

1 like

In het geval van de nieuwe 40mm… dan wil ik me wel nog maals onderaan de lijst zetten! Deze zou sowieso beter om mijn pols passen denk ik :slight_smile:

1 like

Aangezien ik ook stevige polsen heb zou ik ook wel een complete band willen proberen. Wellicht ook een lichte voorkeur voor de 40mm?
Omdat ik na @RobinJ aan de beurt ben hoor ik graag van @Brunmontagne hoe eventueel een complete band bij de oorspronkelijke fiffer toegevoegd kan worden. Ben reuze benieuwd :grin:

1 like

De nieuwe stalen banden icm de rest van de 40mm horloges zijn sinds vandaag onderweg. Dus met een beeeeetje mazzel kan ik hem je volgende week opsturen. In dat geval mag de huidige fiffer worden teruggestuurd naar mij en zal ik de nieuwe opsturen.

Mocht dat komende week nog niet lukken, dan mag je eerst even genieten van de 42mm en kun je daarna jezelf nogmaals op de lijst zetten voor de 40mm :slight_smile:.

2 likes

Ik heb geen extra schakels gehad anders dan dat in het zakje zaten, dat waren er nog 2 stuks. :weary:

1 like

Same here! 2 er tussenuit gehaald voor mijn 17,5cm pols. Dus denk dat de bandlengte max. 18,5-19cm is op moment.

2 likes

Dan zijn er onderweg dus 2 schakels “verloren” gegaan. Ergens onderweg. Goed moment om dan op korte termijn de nieuwe 40mm te introduceren :slight_smile:.

1 like

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Daniel4
richardr86
Mnrk
Gipie
Josjos
VmaxNL
Draco_Laco
Xray
Thieuke
SE93
Hoefnix
Dwarrel
TomHagen
TeunR69
Roland1982
Phodebimos
Flex
DartVader1
Rik
Ridiculous
Engel
RobinJ :point_left:
Plees
Lastgentlemen

Nieuwe 40mm:

RobinJ
Timo9
GiveMeYourDough
silvester1987
Caspertof
Gipie

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Marnixmoed
Blauwbeer
Andyman
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Daniel4
richardr86
Mnrk
Gipie
Josjos
VmaxNL
Draco_Laco
Xray
Thieuke
SE93
Hoefnix
Dwarrel
TomHagen
TeunR69
Roland1982
Phodebimos
Flex
DartVader1
Rik
Ridiculous
Engel
RobinJ :point_left:
Plees
Lastgentlemen

Nieuwe 40mm:

RobinJ
Timo9
GiveMeYourDough
silvester1987
Caspertof
Gipie
Papillon

Na bijna een week om de pols (een week lang geen ander horloge gedragen :flushed:) en een afspraak voor een face-to-face overdracht aan de volgende geluksvogel wordt het hoog tijd mijn ervaringen te delen. Maar ja, wat kan je nog schrijven na alle verhalen, alle deskundige beoordelingen en prachtige foto’s?
Als eerste een grote dank-je-wel naar Pascal van @Brunmontagne. Geweldig om dit horloge een week te mogen ervaren, geweldig om te lezen en te zien dat je alle feedback serieus neemt en verwerkt in iedere nieuwe serie. Ben erg benieuwd naar de 40 mm kast en geborstelde bezel die ik over een paar weken mag gaan ervaren, inclusief een passende stalen band :stuck_out_tongue_winking_eye:

En dan mijn persoonlijke ervaringen. Was vooraf erg benieuw naar de groene dial en de stalen band. Als eerste die wijzerplaat. Het groen kon mij in aanvang niet echt bekoren. Hoewel de sunburst fantastisch is, was ik niet zo enthousiast over de kleur. Ben meer een liefhebber van blauw, zwart of zilver. Maar in de loop van de week is de kleur me steeds beter bevallen. Net even wat anders zal ik maar zeggen. Maar of ik ooit een horloge met een groene dial zal aanschaffen betwijfel ik.
Over de stalen band is meer dan genoeg gezegd. Gezien de omvang van mijn pols was uiteindelijk de originele rubberen band toch het meest comfortabel. Door de band “kaal” te monteren, dus zonder die extra rubberen bandjes (geen idee hoe je ze noemt, ik bedoel die dingen waar het uiteinde van je strap doorheen gaat) was de band behoorlijk comfortabel.


Gedurende de week veel positieve reacties van familie, vrienden en collega’s ontvangen. Zelfs een collega die op zoek is naar een nieuw horloge is serieus aan het overwegen een Brunmontage aan te schaffen.

Pascal, ik heb erg genoten van het horloge, het originele ontwerpplaatje, de groene stippen (denk echt dat dit een brandfeature is) en het totale gevoel bij dit horloge.
Enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken is de kroon. Deze is moeizaam te draaien als je het uurwerk handmatig moet opwinden. In het ontwerp is hij mooi weggewerkt, maar mijn lompe vingers kunnen er daardoor wat lastiger bij.
Naar de toekomst toe zou ik nog 1 advies, eigenlijk 2, willen meegeven. Biedt de optie voor een datumvenster, maar ga vooral door met hetgeen je nu doet. Een eigenzinnig horloge aanbieden, enorm goede service bieden, en dat alles tegen een fantastische prijs. Ik ga de Representor nog missen.

Uiteraard kan deze review niet afgesloten worden zonder een paar foto’s:

6 likes

Excuus, ik lees je leuke bericht nu pas!

Ah hij heeft goed de draagtijd gekregen dus! Mooizo! :slight_smile:
Leuk ook dat jullie nog eens persoonlijk hebben kunnen afspreken, iets wat je vandaag de dag ook niet overal zo meer kan doen.

Uiteraard graag gedaan voor het beschikbaar stellen van de Representor. Leuk dat je mijn werkwijze op zo’n positieve manier opvat! Los van het feit dat ik het erg leuk vind, is het in mijn ogen ook erg waardevol om feedback van jullie allemaal te krijgen. Uiteindelijk neem ik elke vorm van terugkoppeling mee en probeer ik daar een ideale mix in te vinden. Soms sla ik er zelf wel in door haha.

Haha even geduld dus nog! Ben heel benieuwd wat je daar van gaat vinden nadat je deze al hebt kunnen ervaren!

Ah ik was heel benieuwd naar wat je van de kleur ging vinden na de week. Ondanks dat groen je kleur dus niet is, lees ik toch dat de diep groene, bijna zwarte dial, met de sunburst toch een eye-catcher is. Het grappige is dat als ik mensen in het echt ontmoet de groene vaak direct in het oog springt bij een ieder, terwijl dat op mijn website niet het geval lijkt te zijn.

Ja ik denk er ook steeds meer over na om deze er vanaf te halen bij verzending van een horloge inderdaad. Ik stuur ze mee zodat mensen eventueel de sluiting van de band kunnen wisselen en toch de keepers gaan gebruiken. Eigenlijk zitten ze in de weg met de vouwsluiting van die band. Goed gezien dus!

Super leuk! Ik word altijd weer blij als ik zoiets lees! Bedankt! :slight_smile:

Net als dit overigens, bedankt :slight_smile:.

Haha ja dat is en blijft een “dingetje”. Zo heb ik @Tease ook horen zeggen dat hij de kroon inderdaad onhandig/lastig te gebruiken vindt op deze manier. Wellicht dat ik daar nog eens een oplossing voor ga proberen te vinden. Of, zoals ik ooit al bedacht had, de kroon volledig te integreren in de kast.

Goed advies! De datum is eigenlijk best een veelgevraagde optie inderdaad. Tot op heden heeft alleen de HFLE deze gekregen, ik moet hier zeker wat mee doen. Verder vind ik je positieve woorden erg mooi en neem ik je compliment heel graag in ontvangst! :slight_smile:

Nog een paar weken, dan is de 2e Representor weer bij je!

2 likes

Ik ben benieuwd, vanavond krijg ik de Representor in handen :+1:
@Brunmontagne: kan je nog ontbrekende schakels leveren om de metalen band te kunnen ervaren?

1 like