Haha dat is een mooie verrassing zo in je weekend!
Sluit ik mij volledig bij aan!
Kijk dat is een mooie binnenkomer! Leuk om te horen! Heel veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!
Haha dat is een mooie verrassing zo in je weekend!
Sluit ik mij volledig bij aan!
Kijk dat is een mooie binnenkomer! Leuk om te horen! Heel veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!
Wat en mooi horloge, echt top werk. Ook heel erg genoten van de reviews.
Nu vroeg ik mij af welk horloge (Die wordt getest) het is qua soort band, grootte en afwerking?
PS
Dit is mijn allereerste bericht op dit forum.
Welkom op het forum Bart!
Hierbij een linkje naar het horloge in ieder geval, hier vind je de info voor het horloge en wat banden. Hier kun je ook een aantal andere mooie modellen bewonderen
Groetjes van z’n broertje de HFLE
Tijd vliegt he haha. Ben benieuwd naar je bevindingen!
Wat een leuke binnenkomer dan zeg! Bedankt voor het compliment .
Welkom op het forum! Ik zie dat @Logan je vraag al beantwoord heeft haha, bedankt Logan!
Ik heb hem ontvangen van @Papillon
Had de vorige al een weekje gehad en man wat een verschil!
Die vorige was natuurlijk redelijk kapot gemarteld dus niet helemaal eerlijk maar de kleinere maat en brushed afwerking zijn wel echt een verbetering.
Wordt vervolgd…
Haha top! Ik ben heel benieuwd hoe het weekje je gaat bevallen!
Veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!
Even aan het rommelen geweest en de, voor mij althans, beste configuratie gevonden:
Smalle band, zonder stippen (duizend maal excuses Pascal )
Stuur maar terug, gaat nergens over dit .
Nee joh lekker experimenteren!
is het geen Brunmontagne…
Gisteren langs de péripherique van onze hoofdstad de ‘brûn’ in ontvangst genomen van @Rik . Korte maar leuke overdracht, live is altijd leuker
Zo op het eerste gezicht een leuke maat en zie hem eens stoer doen tussen twee speedies in
Nu mee voor een paar daagjes Salland, we’ll see!
Ik vond het al zo stil hier haha!
Gaaf hoor, mooi ook dat hij weer is overgedragen!
Ben heel benieuwd hoe hij @Rik is bevallen en uiteraard hoe hij jou gaat bevallen deze week .
Veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!
Gisteravond eindelijk even op maat gemaakt, moest een schakeltje bij (was wel mee op weekendje Salland maar niet kunnen dragen dus…
). Nu mee naar het werk.
Hoi allemaal, sorry voor de lange stilte! Beetje (te) druk geweest de afgelopen dagen en vorige week nog even pech met covid …
. Live afspreken met HF-ers is toch het leukst maar misschien was opsturen achteraf efficiënter geweest
.
Anyway, nu is de ‘brûn’ tenminste wel bij een bouwer van professionele frituurpannen geweest .
Mijn ervaring? In aanvulling op de vorige keer kan ik aangeven dat de rubber band wederom top is, de maat van 40mm net een tandje subtieler is en dat geldt ook voor de stalen band met taper! Zilveren dial prima en de ‘gladde’ bezel heeft mijn voorkeur.
Al met al opnieuw een leuke ervaring en nog steeds een leuk initiatief Pascal! Succes met het verder brengen!
@LastGentlemen veel plezier ermee, bedankt voor het (lange) wachten en de leuke f2f overdracht. Altijd leuk om weer even met liefhebbers te zitten
Wacht wacht wacht is dit wat je meegekregen van de exclusieve rondleiding.
Kleine correctie: producent van professionele frituur installaties en groot horeca keukens.
Het was me een waar genoegen, het altijd fijn om een kijkje te nemen in andermans collectie.
Eerste indruk: @Brunmontagne
Wat een fotogeniek exemplaar.
De 40mm is voor de smallere pols een absolute win.
Tevens als de neutrale zilveren dial en de gladde bezel vind ik deze persoonlijk het geheel veel beter laten uitkomen.
Hoe doet dit op de foto:
Ff offtopic. Ik bedacht me ineens dat je in die afgebladderde vensterbank de contouren van je logo moet uitsnijden. Dat zou je foto’s een nog meer kenmerkende touch geven.
That’s brilliant
Dat heb je snel gedaan.
Plannen van het weekend?
Haal ik even een beitelsetje
En dan moest ik de app nog downloaden
Wordt wel een gepriegel als je dat klein wilt “uitsnijden”.