Representor for a week!

Oh das shit zeg! Gelukkig heb je een prima uitzicht zo te zien :wink:

1 like

4 likes

Update:

De Representor heeft vandaag @laurentiuss mogen bereiken.

Het was me wederom een genoegen deze voor een periode te mogen gebruiken en eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit geen straf was.

Ik heb zowel de 42mm variant met groene dial mogen ervaren als de 40mm RVS dial.

Met mijn 16.5cm pols was de 42mm “te groot” daarin tegen is de 40mm een absolute win.
Vooral de combinatie met de gladde bezel en rubberen band heeft mij veel positieve reacties opgeleverd.
Voor de meer klassiekere stijl was de stalen band met gladde bezel een mooie combinatie.

@Brunmontagne Pascal bedankt voor het initiatief en voor het beschikbaar stellen.
Ik ben benieuwd wat de volgende innovaties gaan worden.

2 likes

Top! Bedankt voor de goede zorg :grin:.

Altijd leuk om de terugkoppeling van iemand te lezen die ervaring heeft met beide Representors!

Kijk, dat lees ik uiteraard graag! Ik heb ook zeker plezier gehad van de mooie foto’s en je positieve bijdrage. Bedankt voor je complimenten!

Uiteraard graag gedaan en jij nogmaals bedankt voor je positieve bijdrage! :grin:

@laurentiuss heel veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!

3 likes

RobinJ
Timo9
GiveMeYourDough
Silvester1987
Caspertof
Gipie
Papillon
Rik
Wilfox :fox_face:
Lastgentlemen :tophat:
Laurentiuss
pat486
Moshimo
PetraO
Bro

Hij doet het erg goed op foto’s. Ik zou hem ook wel eens willen ervaren!

2 likes

Pat486 PB jij je adresgegevens even naar mij/
Mijn weekje Reprensentor zit er alweer op.

2 likes

@laurentiuss, had je mijn PB ontvangen? :+1:t2:

Jazeker is vandaag op de post gegaan :sweat_smile:

2 likes

Top :partying_face:

1 like

In the house :partying_face:

3 likes

Mocht vandaag mee aan de arbeid :muscle:t2:

6 likes

lekker op rubber, geen zweet?

Nee hoor, gewoon rustig aan :sweat_smile:

1 like

De Representor fiffer is deze week bij mij te logeren geweest. Wat een fijn en leuk horloge :innocent: draagt zeer comfortabel en vind persoonlijk de bezel zonder stippen het moois 🫢
Heb hem de hele week gedragen en draag over het algemeen 44mm horloges, dus het formaat was voor mij even wennen maar stoorde mij niet, bedoel “oogt” niet te klein op mijn pols.

Pascal ontzettend bedankt voor dit initiatief en dat men zo eens een horloge kan testen.

Helaas zit mijn week er bijna op, maar de Representor is toe aan een nieuw avontuur, @Moshimo als je mij je gegevens even stuurt per PB kan ik hem morgen naar je opsturen.

2 likes

Ik ben bijna aan de beurt: misschien willen jullie mij pb- en als het zover is? Het draadje staat nu op volgen, maar ik ben bang dat ik hem mis.

1 like

Oeps wat slecht van mij, ik heb helemaal niet gereageerd zie ok, excuus!

Kijk dat is een mooi compliment, bedankt! De bezel zonder de stippen, daar moet ik maar eens mee aan de slag denk ik :grin:. Ook mooi te lezen dat het formaat van de Representor weer goed beviel.

Graag gedaan uiteraard en jij bedankt voor je bijdrage en de positieve feedback! :grin:

@Moshimo veel plezier met de tijdelijke aanwinst, al zit die week er ook al bijna op geloof ik :sweat_smile:.

Spannend!! Alvast veel plezier gewenst. :wink:

1 like

Ja, ik ben heel benieuwd of hij me past en hoe hij staat. En dan maar hopen dat iemand hem nog eens voor een keuke prijs in het blauw zet.

2 likes

Ik ook! Ik zie ze nog niet wekelijks door vrouwen gedragen worden immers haha.

1 like

Jouw vriendin draagt geen BM ? :astonished:

1 like

RobinJ
Timo9
GiveMeYourDough
Silvester1987
Caspertof
Gipie
Papillon
Rik
Wilfox :fox_face:
Lastgentlemen :tophat:
Laurentiuss
pat486
Moshimo
PetraO
Bro
Valk

Gaat de zilvere RVS dial nog steeds rond? Mag ik hem ook wel proberen? @Brunmontagne

1 like