Haha gelukkig heb ik daar tot op heden nog geen last van gehad! Mooi dat hij is aangekomen .
Welke band zat er op? De smalle stalen band? Ben benieuwd wat je van beide gaat vinden.
Kun je het komende week mooi wat afwisselen! Beide geven het echt wel een eigen look merk ik altijd.
Soms is het ook wel lastig om hem exact op de juiste plaats te krijgen. Alle bezels zijn in 1 batch gemaakt dus in feite kan er geen verschil tussen zitten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar hoe de schroefdraad van dit horloge na alle pols/bezel wisselingen zal zijn haha. Ik heb tegenwoordig rubberen ringen die ik onder de bezel kan plaatsen in geval van het feit dat hij niet helemaal lekker uit lijkt te lijnen.
Het logo op de kroon is tegenwoordig ook gekleurd, iets wat eerder niet zo was. Leuk dat die details positief opvallen .
We zien de update(s) graag verschijnen! Heel veel plezier gewenst!
Mijn tijd met de Representor zit er bijna op. Zijn er nog liefhebbers die dit horloge een week om de pols willen proberen? Je bent nu lekker snel aan de beurt.
In de zon ziet de wijzerplaat er echt wel tof uit.
Mijn tijd met de Representor zit er op. Op 1 dag na is het horloge de hele week overal mee naartoe geweest.
Het horloge voelt solide aan en heeft een stoere uitstraling. Toen ik het horloge binnen kreeg was de stiploze bezel gemonteerd. Het voelde een beetje aan als Chiel Montagne zonder snor. Het klopte voor mij niet.
Gelukkig kon ik de bezel wisselen naar de versie met stippen. Dat breekt al het grijze mooi.
De wijzerplaat is vooral in het zonlicht erg mooi. Die kleur met die sunburst is goed gekozen.
Ik heb de brede stalen band het meest gedragen. Deze vind ik mooier aansluiten. Lijkt wel een beetje op een geïntegreerde band als de prx, maar dan forser. De smalle band vind ik niet mooi. De rubber band draagt comfortabel maar is niet mijn smaak bij dit horloge. De kast is heel hoekig daar past naar mijn mening beter een steviger stalen band bij.
Het formaat is het net niet voor mij. Ondanks dat veel mensen naar de kleinere horloges gaan vind ik deze in het echt te klein. Voor mij ligt dat volgens mij aan de verhouding van het glas ten opzichte van de kast. Door de bezel, kroonbeschermers en het “uitsteeksel” links lijkt het glas deel erg klein.
De prijs kwaliteit verhouding is volgens mij erg goed maar het formaat en een beetje het gebrek aan datumaanduiding (net als de vorige fiffer) maken dat dit horloge niet op mijn verlanglijstje komt te staan.
@Brunmontagne dank voor deze mogelijkheid.
Waar mag deze Representor nu naartoe?
Bedankt! Die hoor ik in het dagelijks leven regelmatig terug, net als in dit topic. Blijft lastig om goed op de foto vast te leggen merk ik.
Ik draag hem zelf stiekem ook het vaakst zo. Al merk ik toch dat zodra ik switch naar leder of rubber het gelijk een heel ander horloge wordt. Iets wat mij zelf ook steeds weer verbaasd .
Mooi compliment, bedankt! Hoe vond je het formaat van de 42mm dan tov deze variant? En dan met name qua wijzerplaat. De datum is inderdaad iets wat ik vaker hoor. De nieuwe Epilogue heeft deze optie iig al wel gekregen.
Graag gedaan uiteraard! Jij bedankt voor je leuke bijdrage en mooie foto!
Voor de zekerheid de vorige post er even bijgezocht en de foto’s bekeken. Die verhouding vind ik mooier.
Wie weet mocht de 42mm met deze kleur wijzerplaat (wellicht nog iets hogere indices) en een datum. Dan is de kans best groot dat deze op mijn wishlist komt te staan.
Het pakketje is ingepakt en zal morgen onderweg gaan naar de volgende drager gaan.
Bedankt voor de opheldering!
Ook dit is een smaak dingetje aangezien ik regelmatig beide uitersten hoor haha. Interessant!
Hij is er al als 42mm gelukkig, dat scheelt alvast . Nu de datum nog “even” zien te maken en het lijkt me een leuke match . Leuk, bedankt voor je enthousiasme!