Leuk! Ik heb de mijne vandaag weer gedragen en hij blijft prachtig. Ik hoop dat @Brunmontagne van dat nieuwe model ook een fiffer maakt😀
Change of plans!
@LastGentlemen was zo enthousiast over de Representor dat hij een definitief plekje heeft gekregen!
Met andere woorden, ik ga een nieuwe Representor for a week naar je opsturen. Vinden we het leuk om verder te gaan met de 40 zilveren of is er zelfs een idee/wens voor een andere variant?
Heel graag de zilveren
Ik ben ook geïnteresseerd in zilver.
In dat geval gaan we wederom voor zilver!
@MelvinB, zou je mij je gegevens willen sturen per PB?
Dan zorg ik dat het horloge snel jouw kant op komt.
Interessante combi!
Goedemorgen Hf leden.
Zoals jullie weten was ik aan de beurt om het horloge van Pascal te mogen ontvangen en te “proeven”
Dit is aardig gelukt moet ik zeggen.
Ik ben dusdanig tevreden dat ik het horloge van Pascal heb overgenomen. (sorry)
Door een onverwachts overlijden ben ik wat stil op HF.
Zo heb ik dus ook nog geen foto’s kunnen delen hier.
Dit zal ik zsm doen uiteraard
En voor @dwarrel (Jeroen), sorry man.
Maar Pascal gaat jou een andere toesturen. Het verzoek is dan ook of je @Brunmontagne even een privébericht wilt doen.
Tot snel allemaal
Sterkte !!!
Sterkte Melvin!
Ja ga je schamen inderdaad . Nee ik vind het mooi dat je direct zo enthousiast bent over het horloge en daarnaast vond ik het erg leuk om persoonlijk ook even nader kennis te maken!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Is al gebeurt zie ik!
Sterkte met het verlies.
Kom maar door @dwarrel! We gaan nogmaals voor de zilveren variant zo lang ik ze nog op voorraad heb haha.
Allereerst sterkte.
Dan de minder belangrijke zaken. Op zich wel komisch dat nu de 2e achterblijft na de proefrit. Geen sorry nodig hoor.
Ik contact wel ff en komt vast op een of andere manier weer goed.
Jullie zijn toppers (en lief)
Sterkte met het verlies.
Ik snap wel dat je hemwilde houden: het is een prachrig horloge en je raakt er niet snel op uitgekeken. Nadat ik hemhad doorgestuurd, muste ik hem. Dus na een paar maanden heb ik hem maar besteld bij Pascal.
Mooi compliment! Leuk ook dat de zilveren Representor zo goed ontvangen wordt hier! Schiet wel op met de voorraad zo haha, maar dat is stiekem alleen maar mooi natuurlijk!
Wauw. Just… Wauw .
@dwarrel ik wacht nog even op de losse bezel en band die terug komen van Melvin en dan komt hij jouw kant op!