Representor for a week!

Even voor het vertrouwen


13 likes

Leuke update wederom @anon53002072EV! :ok_hand:
Strakke foto’s ook! Heb je wel een matchende broek aan getrokken op “Latex Sunday”? :grin:

De stalen band is in ieder geval brandschoon zie ik wel! Kan @GiveMeYourDough hem zorgeloos omslingeren :wink:

4 likes

Ik mis nog foto’s van tijdens De Daad

1 like

Dirty mind.

Het horloge gaat dan af, altijd en dus ook deze.
Helaas dus zal er hier geen test en of foto’s van gemaakt worden.
Maar ik hou je absoluut niet tegen hoor, you go

2 likes

Wat een plaatje (-s). De lat wordt hoog gelegd. Gelukkig ben ik niet na jou aan de beurt, v.w.b. de foto’s.

2 likes

Mooie foto’s @anon53002072EV ! En rubber staat hem echt heel erg goed!

2 likes

Ik ben pas met Kerst aan de beurt. En dan bedoel ik niet voor de Brunmontagne. :joy:

7 likes

:scream:
EINDOORDEEL

De @Brunmontagne doen of niet doen?
Prijs kwaliteit in orde?
Comfort?
Looks?
Beleving?

Algemeen, ja doen!!
Het is een erg fijn dragend en all round horloge.
De looks is ieder voor zich maar in mijn mening is het ontwerp geslaagd.
Uniek, mooi, bruikbaar!

De prijs kwaliteit is een uitermate dikke duim omhoog.
Het merk plaatst zich in een markt die voor ieder haalbaar is.
In deze prijsklasse vind je echt wel een hoop zooi, ik ga dit merk daar absoluut niet bij plaatsen.

Het zit goed in elkaar, het is een echt horloge en geen klokje wat je bij een hip blouseje koopt.
De plaat is echt, echt prachtig en de afwerking hier is ook geweldig.
De wijzers en indicies maken dit gedeelte op een hoog niveau af, je krijgt op dit vlak dus echt veel waar voor je geld!

De kast, de kast is van een unieke en mooie vorm. De gekleurde puntjes die je ziet in de kast kloppen in real live.
De brush is netjes aangebracht, ook bovenmaats als je naar de aanschafprijs kijkt.
Erg goed gedaan!

echter, ik ontdekte wel 1 foutje in deze kast.
Is dat erg?
NEE, nee zeker in deze prijsklasse en als beginnend merk mag dit mijn inziens.
Ik heb mij er totaal niet aan gestoord, kom op je leest bij elke merk wel eens een klein schoonheidsfoutje.
Ik weet dat Pascal de boel goed doet controleren en om dit te voorkomen zal hij dit scherp moeten blijven doen.
De @Brunmontagne van mijn zoon heeft dit niet, dus het is een uniek gevalletje.
Waarom ik dit dan toch even vermeld? Nou het horloge gaat zo de wijde wereld in en ik wil niet dat hij hierop afgeschoten wordt en daarom meteen even vermelden. Plus Pascal kan hiermee zijn controle gaan verscherpen.

Zie hier, links en rechts is een verschil in de verspaning/afwerking.

Laat ik nog maal duidelijk zeggen dat ik de unieke kastvorm en de afwerking hiervan erg geslaagd vind.
Daar betaal je bij de bekende merken echt wel een stukje meer voor!

Beleving wil ik ook even benoemen want dat is echt wel op en top.
Je koopt een enorm leuk horloge maar daarbij koop je echt een stukje beleving.
De “achterban” van dit nieuwe merk is lekker enthousiast en druk in de weer met foto’s en verhalen posten.
Pascal zelf is super persoonlijk aanwezig bij aanschaf, levering en nazorg.
Het kan zelfs 1 op 1 met hem en dan krijg je er een gezellige avond bij met het hele verhaal van dit merk erbij en dat is LEUK!!

De banden nog even.
Staal? Er absoluut bij kopen.
Mooie en erg fijne band.


De rubberen band vond ik een serieus mooi bandje met hier ook een hoog draagcomfort.

De lederen band, geen ander verhaal.


Ik heb bij het gehele pakket een extra bandje toegevoegd omdat ik deze er mooi bij vond staan en erg fijn dragend vind.

De gekozen sluitingen zijn ook al mooi en degelijk, ja kan je er allemaal bij hebben.

Zo, ik zeg dus DOEN.

Ik heb ondertussen alles gereinigd en ingepakt.
Vandaag of morgen even de boel op de post doen.
Heb het horloge met plezier gedragen afgelopen week!

21 likes

Top bericht! Erg leuk om te lezen en ook de feedback is erg welkom! Dit neem ik zeker mee.
Blij dat het horloge je zo goed is bevallen in de week, bedankt ook voor je mooie foto’s en leuke updates!

Je hebt de lat hoog gelegd voor @GiveMeYourDough :wink:
Nog even geduld en dan is jouw Representor ook klaar, ik kijk er naar uit om deze persoonlijk te overhandigen met een lekker drankje erbij! :slight_smile:

9 likes

Geweldige eerste review voor een mooi horloge!

Nogmaals: ik vind het van moed getuigen om hiervoor een horloge ter beschikking te stellen aan kritische horlogefielen. Iedereen kijkt er op zijn manier naar, en zal er iets van vinden.

Top Pascal!

4 likes

Dit is wel de ideale kickoff geweest inderdaad :grin:.
Bedankt! Ik ben natuurlijk op zoek naar de leuke verhalen en reacties, maar ook inderdaad de kritische blik van een ieder. Dat helpt alleen maar om de kwaliteit te verhogen.

Ik zie dan ook uit naar het vervolg!

4 likes

Kolere zeg, wat een uitgebreide review. Die ga ik zeker niet overtreffen, ik denk dat het kopiëren en plakken wordt en dan zet ik er “en ik ook.” achter :hugs:
Ik ga er gewoon lekker een week van genieten en uiteraard wat plaatjes van schieten. Morgen komt ie als het goed is.

5 likes

Maak er gewoon een “me too” topic van. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Goede review Mozaiek, dat gaan er weinig overtreffen!
Ik volg dit draadje en moet zeggen dat ik blij verrast ben met de kwaliteit van Brunmontagne en de openheid van Pascal.
Keep up the good work Pascal!!:+1:t4::+1:t4:

4 likes

#nothanks :hugs:

2 likes

Helemaal mee eens! Ik ben er van overtuigd dat @GiveMeYourDough er net zoiets moois van kan maken, laat staan alle volgende leden :wink:

Leuk om te horen dat dit draadje positief op jou is over gekomen! Blijf genieten van alle leuke berichten in dit topic en het Show je Brunmontagne topic :slight_smile: . Geeft wel extra motivatie om hier mee door te gaan, en met de feedback kan het alleen nóg maar beter worden!

Bedankt dus!!

4 likes

De lat ligt hoog!

1 like

:+1:t4:

1 like

Pwoahhh, hij komt morgen pas volgens de link :unamused:

1 like

Ze bezorgen niet op Hemelvaartsdag.

2 likes