Is die bedoeld als einzeiger?
Edit: Nee dus, blinde vink. Kleine “plaat” zijn de uren. Vind dit model wel net te simpel qua plaat tov andere modellen.
Is die bedoeld als einzeiger?
Edit: Nee dus, blinde vink. Kleine “plaat” zijn de uren. Vind dit model wel net te simpel qua plaat tov andere modellen.
Erg cool, maar niet CHF 12.500,-cool wat mij betreft
Haha… te droog!
Voor de mensen die wat verder willen kijken dan hun neus lang is, heeft Fratello een interessante podcast:
Erg gaaf horloge, zowel de gedachte erachter als de techniek die erin zit.
Is dit niet een grote smeerboel bij het servicen?
Ressence watches (REDEFINING THE TOOL WATCH)
is met een nieuw model gekomen in 2 kleuren.
nu met Titanium bracelet
wat is jullie gedachte?
Ik vind hem te gek! Vooral de donkerblauwe. Mooi hoe dit merk echt vernieuwd in zo’n traditionele markt. Mooie bracelet ook.
Helemaal akkoord. Het moet niet ieders meug zijn - speciaal is het sowieso wel - maar hee, het is eens iets helemaal anders. Top dus.
Prachtig horloge!
Een paar erg leuke horloges in hun line up wat mij betreft.
De meeste wel wat groter uitgevallen voor mijn pols.
Maar met 41.5 mm zou ik deze toch heel graag dragen aankomende zomer.
16 K blijft een bom duiten natuurlijk.
Maar de kans dat je iemand anders tegenkomt met hetzelfde horloge is wel bijzonder klein.
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen met hetzelfde horloge.
Sterker nog, nog nooit iemand tegengekomen met een horloge dat ik in mn verzameling heb en ik heb er best een aantal.
(Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik enige tientallen exemplaren heb in de categorie ‘enige op HF’ maar dan nog…)
Dat is op zich wel opmerkelijk , zeker gezien het feit dat je erg veel horloges hebt.
Maar inderdaad weinig alledaags spul dat ik van je voorbij zie komen.
Ik draag zelf wat meer voorkomende horloges , een Explorer 2 een Pelagos en een Speedmaster.
En die heb ik alledrie wel vaker gezien bij anderen.
Ik verkeer in verkeerde kringen…