Sorry, niet mijn smaak, beetje kinderlijk zelfs, beetje jammer.
Deze ziet er een stuk prettiger uit!
Altijd baas boven baas!
Maar die luchtbel zou ik niet trekken…
Dat maakt het juist zo spannend.
Weet je altijd wat boven is.
Waterpas-complicatie!
3 ballen gooien op de kermis en je hebt er 1.
Wat een aanfluiting voor 20K.
Ik gooi mijn olie wel in de frituurpan.
What has been seen
Ok ray. Dank voor je bijdrage
Los van die olieonzin, wat is er mis met gewoon 2 (liever nog 3) wijzers op èèn as?
Wie wil er nou telkens moeten rekenen als je wilt weten hoe laat het is?
Wat een negativiteit weer, mensen. Ik heb er dus in 2018 meerdere IRL gezien in de SIHH Expo Geneve, en er daar ook eentje om gehad. Als ik kijk naar het gemak waarmee hier soms 20, 30 of 50K uitgegeven wordt aan weer de zoveelste PP, (gouden) Breitling of AP, denk ik - de mensen die dat al dan niet makkelijk kunnen missen zouden ook eens iets avontuurlijker kunnen zijn.
Inwendig zijn ze zeer gecompliceerd overigens. Ik snap het prijspunt wel een beetje. Net zoals ik dat van Rolex een beetje snap.
Het merk bestaat alweer een tijdje, dus er zijn liefhebbers genoeg. Mijn zegen hebben ze.
Even gezocht - paar pics gemaakt op hun stand aldaar:
Ach ja… …you should have been there to get it.
Nagels, koppen.
De herverkoopwaarde zal wel pijn doen en ik heb niet zo’n hoop fuck-you-geld liggen, maar hee, het is eens iets dat geen logisch aangebreid vervolg is aan 400 jaar horlogemakerijgeschiedenis. Tof gedaan, cool resultaat. Design moet maar je smaak zijn maar twee duimpjes voor het concept en de durf om zoiets geschifts succesvol op de markt te gooien.
Absoluut. Voor mij de Type 1 Squared in Night Blue aub.
… maar dan met een coole NATO op.
Ik kijk naar een regulator toch?
Wat is er nou zo bijzonder aan?
De grote schijf draait rond waardoor de minutenwijzer de minuten aangeeft en tegelijkertijd draaien de subregisters mee maar die blijven dan wel verticaal hoewel ze om de centrale as cirkelen, zoiets?
Uhu.
Wel,
Dat dus inderdaad. Ik denk niet dat ik iets gelijkaardigs ooit gezien heb, laat staan in een mechanisch horloge. Dus best wel bijzonder. Maar mijn eigen regulator is ook 70 jaar oid oud dus misschien heb ik een pak dingen gemist.
Op hun site een simulator.
Erg bijzonder inderdaad.
Als ik in die league zou spelen kwam ik toch eerst met een 5235G thuis.
Als er daarna nog centjes over zouden zijn dan eerder een Ressence dan een Rolex inderdaad, bij voorkeur een oliegevulde.
Heel heel lekker en zeer bijzonder!