Vandaag kreeg ik een uitnodiging om te komen kijken naar deze Ressence.
Het bijzondere aan dit horloge is dat er olie zit tussen het glas en wijzerplaat, waardoor je onder elke hoek kan zien hoe laat het is.
Ik vind het prachtig!
Vandaag kreeg ik een uitnodiging om te komen kijken naar deze Ressence.
Het bijzondere aan dit horloge is dat er olie zit tussen het glas en wijzerplaat, waardoor je onder elke hoek kan zien hoe laat het is.
Ik vind het prachtig!
Ik niet.
Vind het een kinderhorloge.
En dat voor 20K.
Uitgesproken lelijk.
Zonde vh geld
en dat is niet kinderachtig!
Het is wel een andere horlogemerk, redelijk nieuw en de draaiende dial toont de tijd op een niet traditionele wijze.
Dat van de olie gevulde kast heb je ook bij Sinn, ook met een betere zichtbaarheid tor gevolg.
Dit model is wel minder goed ogend dan hun andere horloges (in mijn ogen)
Heel speciale horloges. Denk evenwel niet dat ze allemaal met olie gevuld zijn.
De bandjes vielen me vooral tegen voor die prijzen.
Ik niet
Bedoel je het horloge of het effect van olie-gevuld?
Dat effect is inderdaad erg mooi. Sinn en U-Boat hebben ook (veel goedkopere en naar mijn mening mooiere ) horloges die olie-gevuld zijn
Door de prijs zal ik er niet snel eentje kopen, maar vooral bij de mat zwarte wijzerplaten vind ik het effect wel supergoed gedaan.
Ik denk dat we dergelijke experimenten qua kleur en design welwillend moeten bekijken of we blijven
eeuwig met duikermodellen leuren .Toch is de prijs pittig en niet onmiddellijk aantrekkelijk voor de
doorsnee liefhebber.
Ik wist niet dat dit ook met automaten kon? Dat is natuurlijk wel weer erg leuk.
Er is meen ik een topic over het zelf vullen van je kast. Wellicht ook leuk om eens te testen met een Ali automatisch horloge?
Meer foto’s altijd welkom
Klopt. Zou het draadje even moeten zoeken maar heb het zelf ook gedaan met een Citizen Eco-Drive. Effect was schitterend, maar na een paar maanden had het motortje toch wel wat moeite om de wijzers door de olie te slepen.
Gevonden
Ik zie ze steeds voorbij komen op social media, bij Reijersen in Oudewater. Sommige vind ik mooi, sommigen totaal niet. Alleen die prijzen….
Ik ook!
Ik heb ze al eens gezien en gepast op Watchtime. Not my cup of tea. Deze nieuwe variant oogt als een Swatch
Het effect van olie-gevuld vind ik prachtig.
Ik had er nog nooit van gehoord en dacht met een nieuwtje te komen.
Maar dan is het goed te horen dat er (betaalbare) alternatieven bestaan, toch?