Ressence... olie gevuld horloge

Ben een fan van het merk; even los van de prijs dan… …op de SIHH 2018 meerdere van dichtbij gezien, ik vind het geweldig. Als je dan toch 6 a 7 keer modaal hebt is dit zeker een afweging. Ik doe dus verder niet mee hierin. :sweat_smile:

Ik vind dit merk ook geweldig. Opgericht door de ontwerper van de iPod en de Nest thermostaat. M.a.w. geniaal product design.

Ben vooral fan van de Type 3. Helaas niet genoeg om er 50K voor neer te leggen :smiling_face_with_tear:

1 like

Mooi horloge

Ik kan ze wel waarderen deze horloges (persoonlijk zou ik wel voor een andere kleur gaan) maar ik schrok wel van de prijs.

Ik vind ze ook te gek. Weer eens wat gedurfd en wat anders dan die smakeloze rolexen.

Eeehhh, ja, dat was inderdaad nogal cryptisch, of eigenlijk gewoon fout.
Ik bedoelde dat ik voor die prijs levenslange gratis servicebeurten zou verwachten.

1 like

Aha! Dan snap ik het prijskaartje wat beter. Inventief!

Fantastisch horloge. Er lopen hier veel te veel aartsconservatieve zeveraars rond. Ik vind het echt prachtig, zeker ook in deze kleuren. Het zou, als ik het geld had, goed mijn zomerklatser kunnen zijn.

7 likes

Groot gelijk. Ik zou ook wel een lusten. Maar heb eerst nog wat anders af te vinken op mijn lijst.

1 like

Vet. Jahhh.

Maar persoonlijk niet in deze kleur

Gepast jazeker. Incoming. Ehm nee. Ik zie t niet snel meer voorkomen dat ik 20 k aan een horloge ga uit geven :see_no_evil:

5 likes

Als ik deze foto zie kan ik weinig ontdekken dat ik echt heel mooi vind, of er nu olie, pindakaas, vloeibaar goud, of een andere prachtige vloeistof tussen zit :sweat_smile:
Ziet er ook erg ‘36mm’ (niet/nooit mijn maat) uit op de pols zo :laughing:

2 likes

Ik vond het een grappig ding totdat ik de prijs zag. Wie koopt dit oprecht?

Dit is idd de non olie versie model. Aka instapper van ca €20 k :grimacing:. Olie gevulde modellen. Tsja geef mij maar een Al en s maanfase voor of een maar een lang und Heyne voor de doekoe :dizzy_face:

Wel tof dat je eens mee mag kijken daar hoe het een beetje in zijn werk gaat daar👍🏽 leuke uitnodiging is dat en bijzonder interessant lijkt mij dat.
Maar die prijs van bijna €22.000​:grimacing::grimacing::grimacing:,dat ding lijkt wel op mijn Swatch die ik in mijn kindertijd had…

en de rest ook :slight_smile:

De zoek functie had je eenvoudig uit de droom kunnen kelpen :wink:

1 like

Je moet hem in het echt zien, dan is het effect opmerkelijk. Maar alsnog niet mijn ding.

1 like

Erg cool.

1 like

Zie ik nou dat voor 20k het bandje niet eens mooi aansluit?:scream:

Vind het idee achter Ressence horloges wel heel gaaf. Weer eens wat anders.

1 like

Leuk! Maar lieve hemel, geen 21K€ leuk.