Helaas?! Zonder zou het geen echte Jurk zijn. Het is je signatuur!
Dank jongens!! Super leuk al die warme reacties.
Namens het hele team heel erg bedankt voor jullie donatie!
Dat is waar! Jullie hebben gelijk! Dat hoort erbij!
Super!!!
Ik dacht ik wacht ‘even’ met reageren tot de puzzel af is… nou, daar is hij dan!
Wat een klus @Jurk! Maar erg leuk om te doen, het is een soort van jaaroverzicht, elk stukje letterlijk een stukje HF.
Het groene mannetje op Patricks boot heeft nog wel wat hoofdbrekens gekost! Goede grap @Jurk!
Uiteraard kan een horloge bij @MonsterT niet ontbreken.
Fijne kerst allemaal!
Zeker. Hij mag niet ontbreken.
In de strip zitten ook nog een aantal cafés van dit jaar.
Goeie!!!
Echt heel fijn dat het weer zo in de smaak valt. Toch altijd spannend. Ik hoop dat er maar weinig mensen zijn die hem nog niet hebben gekregen. We hebben alles verstuurd en het doel was voor kerst binnen. Dat is zo te zien bij het grootste deel gelukt.
Deze namiddag de puzzel en strip gaan ophalen van onder de kerstboom. Strip staat al naast zijn broertje in de verte. Mijn tijd gaat nu in.
Fantastisch mooie uitvoering team Jurk. Weze trots op jezelf

Dank je!!
Begint toch ergens op te lijken
Gisteravond heerlijk een uur lang in bed liggen lezen en genoten van alle tekeningen. Je hebt jezelf weer overtroffen @Jurk .
Nice! Snel gedaan nog. @Flippeke deed er 9 uur over.
Dank je! Leuk te horen.
Elke jaar proberen we, als team, het weer een stap hoger te krijgen!
Fijne 2de kerstdag allemaal.
Klassieke beginnersfout, nooit met de rand beginnen…
Altijd in het midden
Je spreekt voor je beurt hoor. Tot mijn 6 jaar was ik een absoluut talent. En je bent vrij op mijn tijd van 5h45min aan te vallen hoor.
Topper! Geweldig resultaat! Klasse gedaan. Wil er geen druk op leggen, maar ben wel benieuwd naar volgend jaar!