Binnen en vakantie. Goeie timing !
Als jij een vach kunt dragen zal een lijstje er misschien met kerst wel inzitten🤣
Was het maar waar.
Ben al een paar weken de restjes uit de vuilnisbakken aan het halen bij de lokale McDonalds.
Ik zag net dat er ook een prachtige V.C. bij iemand is terecht gekomen.
Je hebt altijd baas boven baas🤪
Hoe groot is hij? Ik ga triplex plaat halen
Gisteren ontvangen (zelfs m’n vrouw heeft er even in gebladerd en vond het erg leuk!)
Of zou ze toch ter controle van de centerfold hebben gekeken
Ging goed die puzzel met mijn kleine hamertje. Alles past nu🤣
Centerfold, hf “verschrijving”, pakketjes die fout bezorgd worden. Wat zit hier achter? Welke fake news verspreider zorgt hiervoor! Is dit een opmaat voor meer? Of slechts een voorproefje voor een nieuwe HF strip aflevering?
@Jurk: weet jij hier meer van?
Puzzel en ‘prachtig’ zilveren zakhorloge zijn binnen. Ik laat ze voorlopig lekker in het plastic zitten. Ik verwacht dat de waarde sterk gaat stijgen de komende jaren.
Bedoel je oa de ‘B’ van bedankt?
Ik kan alleen maar zeggen dat we zo diep zijn gegaan zeker ik en @amaris zwarte vlekken zagen. We hebben 2 maanden lang elke avond er aan gewerkt.
En ja er zitten helaas een paar foutjes in. Op het laatst zagen wij ze zelf niet meer en de rest blijkbaar ook niet. Meer kan ik er niet van maken.
Daar zit juist de charme in, en zo zou je het niet eens mogen noemen. Meer moet er ook niet van gemaakt worden als je het mij vraagt.
Ik vind de B goed opgelost al zeg ik het zelf
Sjips, wanneer komt nu de echte grote uncover
Los van de ongein: dat jullie nog overeind staan knap staaltje dat alles uiteindelijk zo netjes is gekomen
Bedankt heren voor jullie doorzettingsvermogen en het ondernemen van deze actie!!
Vandaag de strip binnen gekregen
Ha, de strip is hier ook binnen:
Luxe uitvoering zeg, erg mooi geworden
Het hele team bedankt
Ja, dat krijg je met veel in het streetart topic rondhangen
niet die puzzel in de shredder gooien!!!