Resultaat HF goede doelen actie!

Binnen en vakantie. Goeie timing !

6 likes

Complimenten @Jurk

Toch jammer dat er geen lijstje bij zit…

7 likes

Ziet er super uit! Bedankt!

5 likes

Heel gaaf! Dank, ziet er top uit :sunglasses:

4 likes

Als jij een vach kunt dragen zal een lijstje er misschien met kerst wel inzitten🤣

3 likes

Was het maar waar.
Ben al een paar weken de restjes uit de vuilnisbakken aan het halen bij de lokale McDonalds.

4 likes

Ik zag net dat er ook een prachtige V.C. bij iemand is terecht gekomen.
Je hebt altijd baas boven baas🤪

3 likes

Hoe groot is hij? Ik ga triplex plaat halen

2 likes

Gisteren ontvangen :+1::ok_hand::clap::clap: (zelfs m’n vrouw heeft er even in gebladerd en vond het erg leuk!)

Of zou ze toch ter controle van de centerfold hebben gekeken :thinking: :rofl:

6 likes

Ging goed die puzzel met mijn kleine hamertje. Alles past nu🤣

3 likes

Centerfold, hf “verschrijving”, pakketjes die fout bezorgd worden. Wat zit hier achter? Welke fake news verspreider zorgt hiervoor! Is dit een opmaat voor meer? Of slechts een voorproefje voor een nieuwe HF strip aflevering? :thinking:
@Jurk: weet jij hier meer van?

3 likes

Puzzel en ‘prachtig’ zilveren zakhorloge zijn binnen. Ik laat ze voorlopig lekker in het plastic zitten. Ik verwacht dat de waarde sterk gaat stijgen de komende jaren.

1 like

Bedoel je oa de ‘B’ van bedankt?

Ik kan alleen maar zeggen dat we zo diep zijn gegaan zeker ik en @amaris zwarte vlekken zagen. We hebben 2 maanden lang elke avond er aan gewerkt.

En ja er zitten helaas een paar foutjes in. Op het laatst zagen wij ze zelf niet meer en de rest blijkbaar ook niet. Meer kan ik er niet van maken.

3 likes

Vandaag ook hier gearriveerd. @Jurk Bedankt voor jullie inzet en het mooie resultaat.

2 likes

Daar zit juist de charme in, en zo zou je het niet eens mogen noemen. Meer moet er ook niet van gemaakt worden als je het mij vraagt.

2 likes

Ik vind de B goed opgelost al zeg ik het zelf :joy::joy::joy:

1 like

Sjips, wanneer komt nu de echte grote uncover :rofl:

Los van de ongein: dat jullie nog overeind staan :scream: knap staaltje dat alles uiteindelijk zo netjes is gekomen :+1:

Bedankt heren voor jullie doorzettingsvermogen en het ondernemen van deze actie!!

Vandaag de strip binnen gekregen :smile:

2 likes

Ha, de strip is hier ook binnen:
afbeelding
Luxe uitvoering zeg, erg mooi geworden :smiley:
Het hele team bedankt :+1:

Ja, dat krijg je met veel in het streetart topic rondhangen :innocent:

2 likes

niet die puzzel in de shredder gooien!!!

3 likes