Hier ook, maar hij komt nog wel vandaag
Ding-dong! Wat een fantastisch resultaat. Het overtreft al mijn verwachtingen! @jurk: waanzinnig, echt waanzinnig.
Super team zijn jullie wat een bedrag:+1:
Super gedaan allemaal! Helaas moet ik nog even wachten op de strip, maar komt goed. Thanks
Oh jij hebt mazzel met een track & tracé in je app. Die app van mij laat niks zien. Geduld is de redding denk ik ( al is dat niet mijn sterkste kant )
Onder <Je account> en vervolgens <Mijn Post> kun je instellen dat de app laat zien wat jouw kant op komt.
@Schoen had toch al vlieguren
Mijne is ook binnen, met dank a-team, @Jurk en wie dit ook allemaal heeft geregeld
Super, Jur. Het wordt een hele verzameling zo.
Ik plak de tekening net zoals de rest gewoon in de album erbij, dan kan ik ze nooit kwijtraken.
Gegroet!
Nooit geweten dat er al een limited edition van de strip was, van 2 jaar geleden. Grr.
Benieuwd naar de strip van dit jaar! Mooi werk mannen!
Dikke hulde aan alle betrokkenen, de donateurs, de donoren en domoren die geen interesse hadden maar zich niet hebben geroerd.
Schitterend om te zien wat een kunstenaar met de wind van een community in de rug kan betekenen voor zo’n nobel doel.
Dikke shoutout naar @Jurk!!
Ook naar de rest uiteraard maar ik kan jullie niet allemaal taggen maar evengoed
Ps.
Wie hem al binnen heeft hebben allemaal nog kans op de prijs van als eerste de puzzel af te hebben. Hij staat nog niet in mijn PostNL app en ik maak een dag achterstand niet goed (1500 stukjes had ik het nog wel gewonnen met een dag achterstand met één hand op mijn rug)
Volgend jaar weer een kans…
Zeker, van 50 stuks. Met een beetje geluk kan ik het allereerste exemplaar (1/50) over een paar jaar ruilen tegen een PP 5270P!
Gaat een limited edition worden! Volgens mij is mijn post met de meeste likes een bericht over de mogelijke waarde van een HF strip!
Edition: verdomd, jij staat er zelfs nog in genoemd. Dit dreigt uit te komen!
Twaalf. Duizend. Euro. voor KWF. Bij elkaar geharkt door een ploeg horloge-fanaten. Ik vind het prachtig. Alle vrijwilligers hartelijk dank voor jullie inzet met uiteraard een speciale vermelding voor @Jurk die het toch maar weer voor elkaar heeft gekregen om iets te tekenen wat wij met z’n allen zo graag wilden hebben dat we massaal de knip hebben getrokken.
Echt supervet! Haha, die centerfold . Echt heel cool @Jurk, super bedankt hiervoor en super bedankt aan al die gasten achter de schermen die hieraan hebben meegewerkt!
Overigens ‘The Filantrophy’… zo mooi bedacht. Prachtig! Die paar knaken voor de club van 100 betalen zich reeds uit. Ik hoor dat in de tl4 sectie al aardig wordt geboden op die werken
Dank jongens!!! Fijn dat alles zo goed bevalt!!! Dat is toch ook altijd weer spannend.
Ik ben net zo trots op jullie!
Hopelijk komt hij snel. En nogmaals… als er iets niet komt of mist… laat het ons weten en we lossen het op!
Lekker woordgrapje he! Een typische Jurk.
Niet zo snel opgeven! Wie weet win je alsnog.
Driemaal hulde voor alle betrokkenen, zowel de initiatiefnemers als alle gulle gevers.
Dik verdiend voor je tomeloze inzet op en voor dit forum je maakt deze plek altijd een beetje mooier. Bedankt @Jurk
Fijne feestdagen en alle goed voor jullie
Absoluut.
Nou moet ik nòg een lijst zien te vinden