Yes!!!
Zullen wij dan ook maar willekeurig een nummer uit de hoge hoed trekken?
Volgens mij staat in dat andere draadje alle nummers.
@Ralph1 zeurde dat de zeefdruk niet ingelijst was. Ga daar maar ff langs. @Pauwelix je hoeft je niet in te houden. Danku.
Willekeurig? 1 groot complot. Jurk werkt voor big potlood en Big gum. Daar is het allemaal mee begonnen.
Check.
No way.
Ik mangage de knokploeg alleen maar.
We gaan even kijken wanneer we kunnen.
Iedereen is druk aan het puzzelen geen idee waarom dat ineens populair is.
Is de Coop al ergens gearriveerd?
Als het goed is wel
Zojuist kwam het pakje en wat was het zwaar! Toen ik het open maakte geloofde ik mijn ogen niet, wat zat er allemaal in. Het strip boek is geweldig, de puzzel, een echte Ravensjurker, prachtig. Maar er was meer…
Al vaak stond ik in Oldenzaal voor de etalage van Grönefeld, maar er lag nooit een horloge in. Nu kan ik ongelimiteerd Grönefeld kijken met een prachtige Grönefeld pet op. Dank jullie wel voor dit geweldige pakket. Het boek laat ik nog even in het cellofaan zitten om op een bijzonder moment met een drankje erbij uit te pakken.
Ik ben er heel blij mee, mijn feestdagen kunnen niet meer stuk🥂, wat een verrassing!
Allemaal heel erg bedankt en geweldig dat er zo’n mooi bedrag naar KWF is gegaan!
Heuj, ben al een tijdje minder op t forum, helemaal vergeten dat dit pakketje onderweg was!
Top gedaan allemaal, mooi bedrag en mooi boekske!
Wel een vraagje… ik dacht dat ik me alleen voor de strip had opgegeven? De puzzel heb ik ook mogen ontvangen. Er komt toch niemand een puzzel tekort hoop ik?
O jee! Ons systeem was toch niet helemaal waterdicht. Ik stond vandaag ook met een strip bij @Flowert voor de deur. Die had een puzzel besteld. Ik hoop dat dit een paar schoonheidsfoutjes zijn. Laat ons weten als er iets niet klopt, we hebben reserves!
Heel mooi gedaan weer! Het ziet er weer professioneel uit!
Ook heel tof gedaan met de QR-code.
Lof en respect!
Puzzel en stripboek zijn binnen. In de gauwigheid zag ik al wat blote billen. Dat wordt vanavond met 5x vergrotings bril en goed licht een ontdekkingstocht…
Nee hoor! We hebben ruim extra besteld.
Dus in het geval dat iemand hem mist komt die gewoon na.
To geregeld mannen