Resultaat HF goede doelen actie!

Mooi hè en precies @RightOnTime :partying_face::+1:

3 likes

Ge-wel-dig :smiley:
@Jurk en organisatie, jullie hebben jezelf overtroffen. Wat een professionele kwaliteit :+1:t2:
Onwijs bedankt voor jullie inzet.
Alleen maar lof voor jullie :raised_hands:t2: :clap:t2:

7 likes

Strip en zeefdruk binnen! Voel me echt een dikke weldoener met die filantrophy! Thanks @Jurk!

3 likes

Als je ze maar niet gaat wassen.:flushed:

2 likes

Hoera, ook hier in Amstelveen is alles gearriveerd. Het ziet er allemaal prachtig en enorm professioneel uit. Het zijn nu al echte collectors items. En dan ook nog het gewonnen horloge erbij, die meteen is ingepikt door mijn zoon. Het mooiste is natuurlijk, dat dit ook nog een prachtig bedrag heeft opgeleverd voor het goede doel. Maar hoe spectaculair moet de volgende actie wel niet worden.

Maar eerst rust voor het hele team, wat dit jaar weer iets ontzettend moois heeft neergezet. Top gedaan mannen, en nogmaals bedankt.

4 likes

Jullie zijn allemaal weldoeners!! Super bedankt!
En van jullie donatie voor mij heb ik vandaag de programmeerbare ecu besteld voor de mx5 :+1: dank jullie! Voelt heel speciaal! :+1:

En ook weer vandaag een extra puzzel + strip verkocht, dus weer 55 euro extra voor KWF en gisteren 185. Dus het gaat nog door.

9 likes

Lekkah!

1 like

Fijn dat iedereen er zo blij mee is! KWF blij en jullie blij!! Kom maar op met die puzzel foto’s. Wie gaat er met de Dumet tool vandoor!

9 likes

Ik dacht dat er gisteren al iemand de complete puzzel postte?

2 likes

Hij is niet zo gewild als het lijkt in het topic, iedereen die daar aan het zeuren is over de levertijd kan beter even een paar uurtjes puzzelen :wink:

3 likes

Nee dat was ik, en ik mis nog 1 stukje…

5 likes

Das een mythe, die is nog nooit in het wild gespot​:partying_face::rofl:

3 likes

Mijn geduld wordt op de proef gesteld.
Strip is nog niet binnen😢

2 likes

Nee dat was @Flippeke en die heeft de puzzel even getest of hij niet te moeilijk voor jullie was.

:joy:

5 likes

Een puzzel, zeefdruk en dumet tool binnen op 1 dag, het moet niet gekker worden!

Complimenten voor de kwaliteit Jurk! Ziet er allemaal superstrak uit (op het niet inlijsten na dan…)

1 like

Ik heb de strip en puzzel ook binnen! Ziet er weer top uit, mooie kwaliteit spullen!

1 like

:raised_hands: :raised_hands: ik heb die van ons eens aan het werk gezet, ze heeft hem in no time neergelegd! Kom maar door met de Dumet! :heart_eyes:

13 likes

Jaaaaa!!!

Edit… dat is de foto van @Flippeke toch?

5 likes

Mijn strip en pet ook binnen! erg bedankt iedereen!! :smiling_face_with_three_hearts:
@JanHendrik bedankt voor de pet!

5 likes

:joy_cat:

Je wordt voor het lapje gehouden!

4 likes