Resultaat HF goede doelen actie!

Dopje voor de creativiteit :rofl:

3 likes

Ssst! :grin: hij was te snel met reageren, mijn post met bedankt voor de strip had er direct onder gemoeten :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Volgens mij had dat boek niet beter terecht kunnen komen dan bij jou Hans! Veel lees- en kijkplezier!

2 likes

Dat idee heb ik ook!

Met dank aan @JanHendrik die als voorzitter van Watches & Wheels dit bij hen heeft losgepeuterd. :+1:

3 likes

Volgens mij is @Rotterdammert de eerste met een af puzzel

1 like

Nog niks binnen, nog niet aangemeld bij postNL…daar gaat mijn dumet tool😋

2 likes

Sorry man. Geen idee waar het mis is gegaan. Je krijgt het sowieso. Maar het Dumet tooltje is dan helaas aan je voorbij.

1 like

Heb ik nu potdorie nog wat gewonnen ook?

7 likes

Het is echt geweldig!

4 likes

Zeker! Het Dumet tooltje. Of had je die al :joy:

2 likes

Hij is in goede handen zie ik. Leuk Hans, veel leesplezier!

2 likes

Je gaat t niet geloven. Ik heb die ook besteld… En al best een tijdje in huis! De juiste kleur uitgekozen waarschijnlijk?

2 likes

Ok. Kies maar… wil je hem hebben of laat je hem aan de volgende puzzelaar?

1 like

Dank je wel Boris, ik verheug me erop om het te gaan lezen en het dan bij m’n horloge spulletjes te bewaren samen met de Grónefeld cap👍.

2 likes

Ja hoor! Puzzel en strip binnen! :partying_face:

En wat sneaky die QR code! Daar kan je toch geen nee tegen zeggen! :joy:

Dikke complimenten aan iedereen die mee heeft gewerkt. :ok_hand:

En fijne feestdagen voor iedereen!

3 likes

Netjes hoor! Was goed te doen of niet :rofl:

2 likes

Was pittig, maar te doen. Mijn vrouw heeft geholpen, en daarmee diskwalificeer ik mezelf ook voor de winactie @jurk. :wink:

4 likes

Ok!! Dus iedereen kan nog winnen!! :partying_face:
Super leuk dat je hem gemaakt hebt!!

3 likes

Ook hier ontvangen :smiley: . Geweldig resultaat! Complimenten voor het organiseren en al het werk dat hier in is gestoken!!

1 like

Hier is de puzzel ook geland! Geweldig gaaf gedaan :ok_hand::ok_hand: @JanHendrik bedankt voor de sleutelhanger!

4 likes