Gesproken als een echte middle-manager. Jij gaat het ver schoppen, wat ik je brom.
Met die dashboards kunnen we natuurlijk bij de stakeholders gaan buurten om te brainstormen of we synergieën kunnen leveragen, om vervolgens via een agile proces de adresseerbare markt te gaan bedienen. Uiteraard hebben we daarbij een black belt nodig die middels dagelijkse scrum meetings met de green belts de voortgang naar de diverse mijlpalen turft, waarbij een team van prince-mannen ingezet wordt wanneer die niet bereikt worden.
Nee, ik heb ooit een week Total Quality Control gedaan bij HP, en ik kan me voorstellen dat dat een Lean green belt zou zijn, zonder het Six Sigma gedeelte.
Trouwens: Ik heb een makker die PINO project-management doet. Prince In Name Only.
Dank voor het duidelijke verslag!
Ik blijk tot een minderheid te behoren die vooral in de techniek geïnteresseerd is. Dat had ik niet verwacht. In mijn wereld (ja ja ik ben autistisch aangelegd) zijn die techniek en de verschillende complicaties juist de reden van mijn interesse.
Leuk zo een terugkoppeling! Flink aantal respondenten zeg.
Deze klopt denk ik niet helemaal: “De voorkeur van 69.4% van de respondenten gaat uit naar nieuwe/ moderne horloges.
Terwijl 67.1% van de respondenten aangeeft niet de voorkeur te geven aan oud/ antieke horloges.”