Echt briljant bedacht en gemaakt
Gelukkig in het echt met een glimlach en een hand. De bak is groot genoeg voor nog 2 kleine pipo’s erbij
4 likes
Jurk
22 mei 2021 om 19:46
439
Deel 18
Vandaag een keertje eerder.
Omdat ik morgen geen tijd heb en om het extra actueel te houden.
De topics:
Hello Europe, Disappointing…
Hallo Allemaal,
Zoals beloofd zou ik nog de resultaten van mijn enquête met jullie delen.
Allereerst natuurlijk iedereen heel erg bedankt voor het invullen van mijn enquête.
356 horloge liefhebbers hebben de enquête ingevuld dus mijn enquête was zeer succesvol.
Hier volgt een korte opsomming van mijn resultaten:
Van de 356 respondenten is 98% man en 2% vrouw. De leeftijd van de respondenten jonger dan 20 jaar is 4%, 18% tussen de 21 en 30 jaar, 30% tussen de 31 en 40 jaar, 21% tussen de 41 …
Geef terug!!!
Vanaf de release zei mevrouw SAT dat zij de nieuwe OP een prachtige horloge vond, met name de OP met een zilveren wijzerplaat met gouden indexen en wijzers met een prachtige gouden gloed. Ik was het volledig eens met haar, ook ik vind dat de mooiste OP samen met de turquoise wijzerplaat.
Je snapt natuurlijk dat ik er ook graag één wilde hebben .
Ik hoor jullie al denken waarom twee OP’s bestellen ‘deze kan je toch samen delen’.
Neen dat kan niet (zie actiefoto om het om mijn pols te…
Anabolen Billie
Vorige week zaterdag… bij de karwei… planken kopen, verf, etc… want diezelfde week gaan we verhuizen…
Belt vriend van me op… Gassan heeft een SD43. Is dat niet iets voor jou? YES! Zekerrr!
Maar goed hoe te organiseren… want alle voorbereidingen zijn bezig voor de verhuisdag… aannemers lopen al af en aan door nieuwe huis. Allemaal vragen over werkzaamheden… Kan moeilijk paar uurtjes weg om naar juwelier te gaan…
Gelukkig was de medewerkster bij Gassan zo vriendelijk om de Sea-dweller te reserv…
Ja, hij riep iets…
Goedemiddag mede horloge liefhebbers,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het is bijna zover en dit laatste uurtje wachten valt mij nog het zwaarst…
Nou, nou, pappie, zult u wellicht denken, zeker in jouw geval zien we wel vaker een ander horloge ten tonele verschijnen. Wat is er nu dan zo speciaal, dat we zelfs een nieuw draadje moeten trotseren?
Welnu beste lezer, enkele maanden geleden heb ik een Omega Ploprof gekocht en zoals altijd was ik weer kinderlijk blij…
Brandweerman??
@Jorrieeee
Timmerman?
Zou je wel zo dicht bij de rand gaan staan?
Forumlid @Jasper heeft onderstaande @Brunmontagne eind vorig jaar gewonnen bij de actie van onze striptekenaar @Jurk . Het horloge krijgt echter te weinig draagtijd en zomaar verkopen voelt bij Jasper ook niet goed.
Vandaar het aanbod van Jasper om het horloge bij opbod te verkopen en de opbrengst over te maken naar de stichting Make A Wish.
Voor deze keer (en bij wijze van proef) zijn wij akkoord en mag er dus naar hartelust gereageerd worden op de advertentie. Let wel, reacties dienen wél me…
4 likes
geweldig, die gevallen duiker
3 likes
wimm5
22 mei 2021 om 20:24
444
Beestig goed!
Knap hoe je HF City verder bouwt, dit is elke keer weer snoepen.
2 likes
cdg
22 mei 2021 om 20:42
445
Vet @Jurk serieus vet!
Die duiker
Songfestival votes are cast
Maar serieus, dit wordt een indrukwekkende stad. Erg indrukwekkend.
4 likes
Waar is mijn grote kleine vrind?! Kijk ik er overheen?
2 likes
Henk
22 mei 2021 om 21:04
448
Gaaf weer @Jurk !
Ik duik er morgen even wat dieper in!
2 likes
Jurk
22 mei 2021 om 21:09
450
Shit!!! Helemaal vergeten. Had nog plannen met hem. Zul je toch nog twee weken langer met je avatar moeten doen
4 likes
MrKees
22 mei 2021 om 21:10
451
Hahaha @Jurk geniaal dit!!! Super!
2 likes
Naja het is zo in ieder geval een leuke zoekplaat geworden!
2 likes
Fantastisch @Jurk , dit is heel leuk! Ga vooral zo door!
2 likes
Pim
22 mei 2021 om 21:23
454
Heerlijk weer hoor @Jurk !! Bedankt!!
2 likes
Geweldig. Deze week weinig op het forum aznwezig geweest maar herken toch een aantal onderwerpen. Sowieso weer heel vermakelijk.
Ik dacht dat ik over de muis aan het kijken was maar blijkbaar komt hij deze week niet uit zijn holletje.
2 likes