Retourtje Monaco: mijn nieuwe vintage aanwinst

In mijn geval ging het om een erg bijzonder exemplaar dus heb ik het maar geslikt, maar verzending was inderdaad bijna net zo duur als het horloge zelf :grimacing:

Maar betaling is ook een hoop gehannes. Alleen betalen met Creditcard die vervolgens niet worden geslikt omdat ze maar niet snappen hoe je een cvc code en expiration date moet gebruiken.

Maar goed, het is nog niet zo erg als Rusland :sweat_smile:

Mooie trip en een aanwinst in je collectie top Geert. :+1::+1:

1 like

Leuk verhaal, tof dat je wat plaatjes deelt en hele gave aanschaf!! Ziet er heel fraai uit.

Die steward mogen ze wel een keer uit die tunnel halen, toch!?

2 likes

Heb je niet gevraagd of je het geld gewoon kon overmaken, dat doe ik meestal voor de VS. Duurt wel een paar dagen maar werkt op zich goed.

2 likes

Ik heb altijd een zwak gehad voor de vintage 806 en 809. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en het leuke verhaal. Deze ervaring nemen ze je niet meer af!

1 like

Supertof! Leuk horloge ook. Van harte

1 like

Het veilinghuis heb ik wel zo betaald. Is vrij duur, maar het ging prima inderdaad. Maar de verzendfirma gaf die optie niet. Verder comminiceerden ze zo slecht dat iets anders voorstellen nogal een opgave was. Uiteindelijk hulp gekregen van een kennis in de VS die het maar even met z’n eigen cc heeft voorgeschoten :innocent:

:star_struck: Gefeliciteerd :+1: :clap: :beers: :watch:
En die ā€œbonusā€ Monaco :confetti_ball: :tada: :balloon:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Proficiat met de NA, en ja, waarom niet eigenlijk?

1 like

Horloges zijn leuk.
Ervaringen onbetaalbaar.
Dit ga je Je kleinkinderen nog vertellen als het horloge allang buiten beeld is. :+1:

1 like

Super mooi horloge zeg!
Leuk tripje ook :wink:

1 like

Like nr.100 is in. :smiley:

2 likes

Heel nice!

1 like

Mooie trip zo! Veel plezier ermee!!

1 like

Als je het zo leest is het juist niet decadent, maar denk je… Waarom doe je dit niet vaker? Gewoon even een dagje Monaco?!

Gefeliciteerd!

1 like

Wauw wat een gave vintsge Breitling🤩

En leuk tripje! Grotesk dat Monaco, bizarre boten ook. Maar vind dit het meest bizar van je hele verhaal:

parkeren in Nederland is zo schandalig duur geworden

2 likes

Lekker man!:grin::muscle:

1 like

Wat nou ā€œglobal warmingā€ :laughing:

Mooi horloge :+1:

2 likes

Leuk verhaal en toffe fotoreportage, dank voor het delen!
Mooi klein avontuur toch?

1 like

Veel plezier met de mooie Breitling. Dat is nog eens een leuke dagbesteding.

1 like