Retourtje Monaco: mijn nieuwe vintage aanwinst

Heerlijk dat je dit kan doen! Leuk verslag en wat zal je op meerdere vlakken genoten hebben. Zo krijgt zo’n aanschaf toch extra waarde, geniet er van!

1 like

Enorm gaaf horloge, ennl gelijk een leuke herinnering er bij gemaakt.
En in mooie staat trouwens.

1 like

hahaahah fantastisch keuze om hem op te halen. Bedankt voor een vermakelijk verhaal en gefeliciteerd met een geweldig icoon!

1 like

Mooi horloge en wat een gaaf uitstapje ook nog eens erbij!

1 like

Super leuk verhaal en zeker apart :hushed: om zo je horloge op te gaan halen :stuck_out_tongue_winking_eye: veel plezier ervan, maar de reis ernaar toe was zeker zo mooi :+1:t3:

1 like

Wat een actie!! Bizar dat je voor dat geld heen en weer kunt vliegen.
Heb je in ieder geval een tof verhaal bij je horloge.

1 like

Wat issie mooi…! Geniet er van.

1 like

Mooi verhaal en even mooi horloge! 180 euro toch een stuk leuker uitgegeven op deze manier :smile: :+1:

2 likes

In alle opzichten geweldig !

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe (oude) horloge, wel een topper :slight_smile:
Wat alles nog leuker maakt is om hem zelf op te halen en even een rondje Monaco te doen.
Deze trip vergeet je nooit meer als je naar je horloge kijkt. Top

1 like

Wat gaaf om te lezen! Je bent fors actief geweest op die ene dag. Dat was in hoog tempo denk ik! :ok_hand:

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met deze beauty! :slightly_smiling_face:

1 like

Gaaf man! Echt cool. Ooit wil ik ook zo een trip maken voor een horloge. Geniet van je super dikke horloge.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge ook al wordt ik er een beetje tureluurs van.
Maar mooie stad hé.

1 like

Tof verhaal zo zeg! Dit horloge vergeet je dan ook niet zo snel om op de pols te slingeren iedere ochtend :wink:

1 like

Geweldig verhaal en schitterend horloge! Gefeliciteerd :wink:

1 like

Leuk om te zien! Veel plezier met je Cosmonaute.

1 like

Dat is geen waanzin, het toont gewoon aan dat je een liefhebber bent. :ok_hand:

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties!

1 like

Prachtig horloge en een mooi reisje voor dezelfde prijs :ok_hand:t2:

1 like

Mijn fitness tracker zegt 28600 stappen en 22km gelopen, dus ja ik voelde het wel vanochtend…

2 likes