Leuk verhaal!
Je hebt een leuk dagje uit + gelijk een eerste herinnering met het horloge erbij. Eigenlijk zou je veel vaker horloges moeten ophalen!
Leuk verhaal!
Je hebt een leuk dagje uit + gelijk een eerste herinnering met het horloge erbij. Eigenlijk zou je veel vaker horloges moeten ophalen!
Zo, dat is nog eens boodschappen doen!
Proficiat met deze verre aanwinst.
Sinds ik ooit midden in de nacht door een Monegaskische generaal van een parking ben weggejaagd met mān huurcamper, heb ik iets tegen Monaco. Okay, ik mocht daar niet overnachten en hij gaf niet gelijk een boete. Maar ik moest wel binnen 5 minuten wegwezen, anders ging het me veel geld kosten.
Ik schreef generaal, maar het was een motoragent die gezien de decoraties die hij meetorste kampioen bekeuringen schrijven was.
Leuke ervaring, mooi verhaal! Veel plezier met je aanwinst!!
Leuk om zo je horloge te kopen en delen.
Wat een gave manier om zoān prachtig horloge op te halen gefeliciteerd!
Wat super gaaf om dit zo te doen zeg!!! Heel leuk en bedankt voor het delen!
Tweede reactieā¦
Potverdorie dat forum
Ik geloof dat ik āverliefdā aan het worden ben op de Navitimerā¦
Schitterend verhaal, schitterende locatie en vooral een schitterend horloge !
Hele gave trip welke extra lading geeft aan deze super gave aanwinst geniet er van. Hij is prachtig
Super leuk om dit te lezen!
Potjandorie wat mooi.
Leuk.topic absoluut ook!
Mooie ervaring heb je opgedaan.
Wat een goed excuus om even naar Monaco op en neer te gaan! Het horloge mag er ook zijn :-). Veel draagplezier!
Prachtige Navitimer en een mooi reisverslag, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Goed gedaan, mooie tripā¦
Wel bizar dat alleen parkeren evenveel kost als een enkeltje Niceā¦
Wow erg mooi!
Leuk om te lezen, natuurlijk veel mooier om hem
op deze manier in bezit te krijgen
Veel plezier ermee!
Wat decadent zeg, ff je horloge ophalen in Monaco
Wat gaaf zeg en je pikt meteen een stuk sight seeing mee van Monaco.
Als ik de tijd daarvoor had gehad had ik zeker hetzelfde gedaan. Super mooie ervaring. En wat een gaaf horloge. Het heeft een erg drukke wijzerplaat maar dit horloge komt er mee weg, prachtig en geniet er van
Henri IV zei āParis vaut bien une messeā, @HorloG vond āBreitling is wel een reisje waardā
Als ik daar in de buurt ben hoort er voor mij altijd een drankje op het terras van het CafƩ de Paris bij.
Zoveel betaal ik nooit. Ik heb net een horloge in Bordeaux gekocht dat ik naar een afhaaladres in Frankrijk laat sturen en dat kost me inkl verzekering, ophalen bij het veilinghuis en verpakken 38ā¬. Verzenden naar een adres buiten Frankrijk zou 20⬠meer kosten. Het bedrijf dat dat doet heeft franchisepartners in heel Frankrijk.
Ik heb ze al vaak gebruikt en met uitzonderiing van ƩƩn keer was ik altijd tevreden.
Maar een reisje naar Bordeaux was natuurlijk ook wel leuk geweest.
Decadent is wat groen links je wil laten geloven terwijl zij zelf benzine slurpend naar een woke kunstenaar toe vliegen om de kap van drie bomen in zuid Oezbekistan te voorkomen.
Hier is niks decadents aan, dit is gewoon een hele mooie dag hebben terwijl je een heel mooi horloge ophaalt.
Encht een pracht horloge en een prachtige dag zo te zien/lezen
Geweldig ditš
Mooi horloge overigens,geniet ervan,er zit nu al een mooi verhaal aan