Zijn er hier meer met een Revelot?
Ik heb zelf onlangs meegedaan met hun early bird deal vd R10 Admiral GMT.
Ze zijn net aangekomen en heb nog geen kans gezien ze uit te proberen. Foto’s en review volgen nog.
Maar was wel benieuwd of er meer zijn.
4 likes
APMV
21 september 2023 om 17:03
2
Wellicht ben je echt de eerste
@Cihanski heb jij de trekker overgehaald?
pasd
21 september 2023 om 17:29
3
marnixmoed:
Revelot
Voor het eerst dat ik van dat merk hoor zo ff Googlen
Een budget micro brand. Was op zoek naar n horloge en iemand kwam met dit merk opduiken en paste precies in m’n straatje.
Ik weet niet of het een naam heeft en zo ja, wat dat is. Maar ik bedoel dus een bezel waarvan de 1e 15 minuten veel meer lume heeft dan de rest van de bezel.
De 1e die ik er van ken (en heb) is de IWC Aquatimer.
[afbeelding]
Zelf heb ik ook een Steinhart Ocean 2 met een dergelijke bezel met veel lume op de 1e 15 minuten.
[afbeelding]
Nu zoek ik een vergelijkbaar waterdicht automatisch horloge met geschroefde kroon (of een Panerai beugel) en een duikers lunette met veel lume op de 1e 15 mi…
1 like
Misschien ben ik de 1e, maar wat ik zeker weet, is dat ik de 1e heb…
3 likes
Hier n review over m’n Revelot’s met n hele hoop geblabla er omheen
Darth Moed
Ik heb toegegeven aan the Dark Side…
Mijn trouwe Seiko Monster automaat heeft al enige tijd plaats moeten maken voor een Smartwatch.
[image]
Ik weet het… zo slecht
Ik had namelijk altijd ook een tik voor gadgets en gimmicks. De foefjes van 007, Knight Rider, etc die ze om hun pols hebben zitten. Zo had ik 1 vd 1e horloges met mp3 speler, eerste solar ABC, 1e standalone en companion smartwatch, Twincept Dual Sensor, ingebouwde PLB, telefoonhorloges, etc.
Maar altijd overwo…