Leuke review en mooie foto’s. Waar kan ik het beste dit horloge surveyor kopen?
Ik heb het horloge via e-bay gekocht, maar die verkoper heeft hem niet meer. Amazon verkoopt deze nog wel voor een scherpe prijs. Ongeveer €200,- volgens mij…
Succes!
Die “Moonview” 96b205 heeft veel weg van een Halios Seaforth.
Hou op. Weer allerlei types en uitvoeringen waar ik mij in moet gaan verdiepen
Kijk jij dan op Amazon com? Op .de .es .fr en op .it is dit horloge stuk duurder. Ik ga ook op ebay kijken.
Nog een vraag, de bezel lijkt op de foto’s mat/geborsteld ipv de glimmend. Valt dit op waardoor je horloge minder dressy wordt?
Bedankt.
Klopt. Ik kijk ook op Amazon.com. Veel verkopers in de VS sturen ook pakketjes naar Europa/NL
Wat betreft de bezel, dat klopt. Ben nu niet thuis, maar zal vanavond wat close up foto’s maken.
Fijne dag!
Fijne review. Ik heb zelf de zwarte (96B214), en ben er heel tevreden over. Hij loopt inderdaad ca. +12 per jaar. Door Zomer- / wintertijdwissel dus eigenlijk nooit meer dan +7.
Nette review. Heb dezelfde klok gehad, althans: drie stuks. Afwerking is helaas ‘hit or miss’. Eerste exemplaar had een vlek op de dial, de tweede een verkeerde uitlijning van de minute markers en de derde was op zich ok m.u.v. de speling voor het instellen van de tijd. Zo heb je natuurlijk weinig aan een nauwkeurig uurwerk…
QC hadden ze beter van Citizen kunnen overnemen…
Desalniettemin een mooi horloge.
Dat is inderdaad minder. Wel vreemd dat zij als dochter van Citizen dit niet goed hebben geregeld.
Bedankt. Ik heb helaas geen verkoper kunnen vinden die naar NL stuurt. Even verder zoeken.
Bedankt! Dat is idd pech hebben zeg. Ondanks het gezeur toch 3 gekocht
.
De bezel is idd aan de bovenzijde geborsteld. Ik vind dat mooi, ook bij dressers, maar dat heeft simpelweg mijn voorkeur. Anders wordt een horloge mij te “clean”. De rest van de kast (zijkant en schuin van boven) is wel gepolijst.
De pics:
Nog één

En nog één

Gr.Wander
Errug mooi Wander Ik houd zelf ook erg van deels brushed / deels gepolijste horloge cushion case. Mijn vorige Oris Chronoris had het ook…lijkt trouwens behoorlijk op de kast van jouw Bulova qua afwerking. Erg fraai.
Leuk informatief stuk en een mooie klok 🖒
Nope, twee keer geruild en de derde keer centjes retour.
Oh… Dat is balen…
Toffe review! Ik heb gister nog de madmen afgelevering gezien (seizoen 7, aflevering 1) waarin helemaal op het begin van de aflevering men bezig is om een pitch voor te bereiden voor de ‘‘Accutron’’. Had al zo iets van; welk horloge was dat nou weer in de 70’s? Maar door jouw verhaal wordt al het e.e.a. duidelijk!
Geniet ervan.
Ik heb net daar gekeken, maar dit horloge kan ik niet terugvinden. Heb je wel kunnen vinden?