Review: Bulova Accutron II – Surveyor 96B213

Oud topic al, maar ik zocht informatie over de accutron en kwam hier uit.
Dank voor de geledere uitlog. Mooie techniek hoor. En ook gave horloges.

2 likes

ik hoop dat @AB64 Alex er eentje gevonden heeft nu :slight_smile: wat gelijk even een mooie mogelijkheid geeft tot een vraag; wie heeft er een goede casual chique strap suggestie voor deze surveyor? ik heb nu een bruine en blauwe suede en een blauw lederen hirsch de laatste doet het voor mij niet helemaal. sugesties voor een kwalitatief goede bruin lederen band? wat zomerse suggesties @wander ? iets hel blauws om de secondewijzer te matchen? ik hoor het graag!

Edit) 22mm

2 likes

Out of the box, maar misschien een donkerblauwe perlon van onze forum sponsor?

blauw-palma-pacific-staal

https://www.horlogebanden.com/eulit-perlon-two-piece-palma-blue/?classid=22+mm

Of zoiets?:

PH-PS-S-17

Persoonlijk vond ik een wat donkerdere band mooier staan bij de kleur van de wijzerplaat. Donkerbruin vond ik iig top staan :+1:

1 like

met een tintje rood…

5 likes

Gaaf :ok_hand:

1 like

Mooie review! Bulova/Citizen krijgen kuddo’s van mij omdat ze iets onderscheidend doen in de markt. Maken bijzondere horloges.

2 likes

Mooi he, hoe deze Bulova na een review van bijna 5 jaar terug nog steeds reacties genereert. Blij dat ik weer een exemplaar heb. Deze gaat niet meer weg.

3 likes

Ik draag deze ook relatief vaak! Wat de bandenkeuze lastig maakt is dat de sunburst plaat net niet grijs is :sweat_smile: anyway; kom net terug uit Cuba. Laten we zeggen dat t fijn is om het weer over de vreselijk onbelangrijke dingen in het leven te kunnen hebben.

Veel plezier met de jouwe @AB64!

1 like

Tja, dat had ik ook niet moeten doen.
Hij is inmiddels weer toegevoegd aan mijn wanted list :rofl:.

2 likes

Succes met de zoektocht!

1 like