Review: Casio Oceanus T200S

Tsja, wat moet ik hier nu van zeggen…

Prachtig! Leuke review Wander!

Geniet van deze topper!

2 likes

Naar mijn ervaring is er niets mis met die japanners. Met die japanse auto’s ook niet, maar dat is een persoonlijke mening/ervaring van 26 jaar auto’s van een japans merk. Groet, bb

1 like

Ik zat al uit te kijken naar je NA topic. Ik heb er van genoten. :+1: Wat een mooie Casio is dit. :ok_hand::star_struck:

Leuk geschreven en mooie foto’s trouwens. :slightly_smiling_face:

2 likes

Uitstekende review met mooie foto’s!:+1: Veel plezier met deze fraaie Casio!

1 like

Prima review van een prachtige aanwinst. Geniet ervan.:+1:
Schitterende plaatjes ook!

1 like

Wat een leuke review, complimenten!

1 like

Heerlijke review, leest lekker weg met prachtige foto’s. Wens je veel draagplezier! :ok_hand:

FTFY … :sunglasses:

2 likes

Heel erg mooi!!

Uhhhh ik was eerst @anon50762135

Maar uh, zonder gekheid; wat een heerlijk leesvoer, mooie foto’s en top geschreven. Waarvoor dank. Eigenlijk bevestigd dit mijn voorgevoel. Geniet er van, post veel foto’s en ik kom snel voor dat bakkie koffie :ok_hand::smirk:

2 likes

Hahaha volgens mij was deze NA door heel veel mensen langverwacht :sweat_smile::ok_hand: inderdaad top geschreven en vastgelegd

1 like

Ondanks dat het mijn smaak niet is: mooie tekst, mooi horloge!
Bedankt!!!:+1:t4::+1:t4:

1 like

Thanks Mooie revieuw en fijn dat je het adres gedeeld hebt waar je hem gehaald hebt.
Inmiddels (dankzij jouw review weet ik het zeker het moet een S100 worden voor mij, nette prijs alleen nog in de pre-order nu.

1 like

Een schitterend horloge! Dank voor het schrijven van deze mooie review! :slight_smile: :+1:

1 like
1 like

Übergoeie review van een meer dan aanlokkelijk horloge. Gefeliciteerd en bedankt. :grin:

1 like

Super review @wander

ik zit al lange tijd met scheve ogen naar die S100 te kijken… en nu kom je met de T200… damn… :slight_smile:

Heb je de Helgray ook nog, of gewieberd ?

gr

1 like

Poeh, mooie en uitgebreide review! :ok_hand:
Erg veel horloge voor het geld als dit dat zo lees. En zie op de foto’s.
Dank voor het delen van al dit moois :+1:

1 like

Mooie foto’s, mooi verslag, mooi horloge.

1 like

Fijn verhaal met schone plaatjes. Ik ben benieuwd hoe deze het doet op de kleine pols. Het is echt een schitterend horloge.

1 like

Hele mooie Casio en leuke review :+1:
Voor mij is dit het mooiste model uit de Oceanus serie, ik ben benieuwd of deze ook nog in een titanium uitvoering gaat komen.

1 like