Geweldige review voor een geweldig horloge.
Zou m graag eens op leer zien.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA !
Wat een geweldige review heb je geschreven Wander. Leest weg als een erotische roman. Je foto’s zijn ook weer uitmuntend. Ik zou ook voor deze Oceanus gaan i.p.v. die andere
Hoi Wander,
Wat een gaaf review van een ongelooflijk mooi en handig horloge! Een waar plezier om te lezen; dankjewel!
Ik heb de voorganger van deze Casio, de S100 en dat is al een topklokje. Heel veel waar voor je geld.
Heel veel plezier ermee gewenst!
Mooie review en dito horloge!
Dank. Met veel plezier en interesse gelezen. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Wat heb je dit toch weer leuk geschreven Wander!!!
En wat een gaaf horloge is dit! Bedankt
Mooie foto’s Wander!
Oke ik ga even heel eerlijk met je zijn. Ik heb het altijd een veel te duur kut ding gevonden. Geen idee waarom mensen zoveel geld betaalden voor dit horloge.
Tot ik jouw review en foto’s zag.
Nu snap ik het wel. Sterker nog zou het zo maar zelf gaan overwegen als beater.
Chapeau, well done sir
Vooral dit
Wijzers iets te kort ? Tja
Veel draagplezier, top-topic !
Prachtige review, prachtige foto’s en bovenal een prachtig horloge!
Top review en mooi horloge
Ook erg mooie foto’s trouwens!
Leuke review van een mooi horloge
Mooi hoe de uurmarkeringen de wijzerplaat tot leven brengt terwijl deze tegelijkertijd toch rust uitstraalt.
Mooi horloge!
Ik vraag me af of deze geschikt zal zijn voor kleine polsen. In een ander topic werd dit afgeraden, op foto’s op WUS zag ik er één om een 16.5 cm pols en dat leek (net) te gaan.
Ik lees ook dat het wordt verkocht als horloge met een zwarte plaat, maar op deze foto’s (en in die van de gelinkte review en posts op WUS) lijkt het toch te gaan om donkerblauw.
Gave review weer Wander! Prachtig horloge en heerlijke plaatjes ook weer.
Ik kan hem erg waarderen deze Casio maar die maat maakt hem weer onmogelijk voor mij. Aan de ene kant jammer maar als ze alle horloges die ik leuk vind ook in mijn maat maken eet ik enkel nog crackers.
Maar zou een dergelijk horloge er graag bij hebben. Geniet er van in goede gezondheid
Om toch maar in herhaling te vallen; schitterende review over dito uurwerk. Subliem geschreven; en bedankt !
Leuke review en qua specs en uitvoering absoluut begerenswaardig
Wat ik mij overigens afvraag is hoe stabiel ze blijven lopen als de tijdsync uitvalt. Is daar op eoa. manier achter te komen?
Mooie review en prachtige foto’s!
Bedankt voor het plaatsen.
Heel mooi horloge.
Het is een quartz werkje, dus dat zal zo rap niet lopen. De Gshocks die ik heb, verstel ik nooit en daar merk ik nooit iets aan. Toegegeven, ik ben niet zo’n neuroot waar alles op de seconde moet lopen.
@TS gaaf horloge, de lichtblauwe variant lijkt me ook de moeite waard.