Review: Farer Lander GMT

Ik heb de quartz GMT gehad, paar keer zelfs :roll_eyes:…, maar daar was niks mis mee, leuke maatvoering, kleurig en mooi verzorgd en 5 jaar garantie ( hallo Zwitserland :hear_no_evil:)

4 likes

Ik sluit mij helemaal bij Rik @GMTplus1 aan. :sunglasses: Dat kan ook niet anders, want ik heb een van zijn Farers overgenomen en dat was inderdaad een fantastisch horloge!

Mooie review trouwens; dankjewel daarvoor! :ok_hand:

Heel veel plezier gewenst met deze nieuwe aanwinst!

2 likes

Leuke review! Thnx!

1 like

Weer zo’n mooie review. Chapeau :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Goede review van een sympathiek horloge

1 like

Mijn beste,

Lovenswaardige review. :+1:
Goede tekstuele opbouw, helder geschreven en gedegen informatie!!
Zéér plezant om te lezen!! Alsof je wordt meegezogen in jou beleving!!
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bedankt voor het delen van je mooie review. Voor mij een nog onbekend merk. Ik vind het dan ook wel gedurfd om van zo’n relatief jong merk een horloge van dik 1k aan te schaffen.

Maar als hij de juiste punten voor je aantikt, gewoon doen.

1 like

Ik ben het persoonlijk met je eens, ik vind de quartz versies ook erg mooi. De belangrijkste, veel geschreven kritiek was/is volgens mij dat de prijs relatief hoog lag. Zoiets is natuurlijk persoonlijk :+1:.

Geweldige foto’s, review lees ik straks :wink::+1:

1 like

Gave review zeg! Chapeau :ok_hand:

1 like

Dank voor het review, fijn om te lezen :+1:t2: Geniet van dit mooie horloge!

ik heb precies hetzelfde horloge, maar met een bruine, niet geperforeerde band. Het lijkt er op dat daar de openingen van voor het quick release systeem beter gepositioneerd zijn; door de plek van de opening worden de palletjes juist van de kast weg gehouden.

2 likes

Mooie kleur combi. De rode wijzers komen er mooi uit, vooral met dat glaswerk en uiteraard de kleur. Alleen de kroon vind ik wat minder, maar ach… je kan ook niet alles hebben he :sunglasses:

Mooi horloge imo, prima formaat ook :grinning: Veel draag plezier!

1 like

Mooie review van een voor mij onbekend en verrassend mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Bedankt voor het delen! En uiteraard gefeliciteerd!

Ook ik heb een Farer Quartz van @GMTplus1 overgenomen in het verleden. Zeker een leuk horloge. Later geflipperd voor een hoger doel, maar deze Farer GMT staat nog steeds op me long list. Het enige wat me eigenlijk tegenhoud is de hoge afschrijving indien nieuw gekocht …

1 like

Dan zie de reviews over je andere aanwinsten binnenkort ook graag verschijnen. Even gedetailleerd en mooi omschreven als bovenstaande review svp :wink:
Mooi horloge! Dit merk timmert idd goed aan de weg!
Bedankt voor de review :+1:

1 like

Bij deze wil ik jou graag een hele bos veren in de bips steken voor deze review en foto’s over dit mooie horloge.
Mag je vaker doen.

1 like

Fijne review om te lezen! :+1:t2:
Vind het een erg mooi horloge…heb zelf een keer op een punt gestaan om de Quartz aan te schaffen

1 like

Goed geschreven review over een horloge waar ik met interesse naar heb gekeken en nu over gelezen. Mooi om te zien dat die wijzerplaat inderdaad zo mooi is als hij lijkt op de marketing foto’s!

1 like

Dank voor de review!

Buiten dat ik het horloges vind met n aantrekkelijke vormgeving vind ik het ook knap dat Farer horloges maakt met n eigen gezicht. Dat lukt niet veel merken (meer).

Ik heb mezelf voorlopig n aankoopverbod opgelegd maar ik denk dat er wel n leer n Farer in de collectie komt…

1 like

Dank je wel voor de review, leuk om te lezen. Erg mooie klok en volg het merk al een tijdje. Uniek design! Veel plezier met je aankoop!

(ik zag dat linjer pas ook het design wat heeft gekopieerd, dus blijkbaar slaat het daar ook aan)

1 like