Review: Galaxy Fit2 naast je gewone horloge

Wow, vette band op die :turtle:
:heart_eyes:

1 like

Sommige zuinige (simpele) smartbands kunnen weken of maanden op n lading doen.
Ook heb je ze die enkele jaren op n batterij werken.

Daarnaast bestaan er de, wat ik noem, 3S watches/wear noem.

2 likes

Hangt beetje v je smartwear af. De modernere hebben betere sensoren en algoritmes die dat soort bewegingen kan onderscheiden.
Sommige kunnen bijvoorbeeld onderscheid maken tussen zwemmen, fietsen, aerobics, etc. Sommige detecteren vanzelf wanneer je aan t hardlopen gaat, en gaan dan automatisch n hardloopmodus ofzo.

2 likes

Heb jij zo’n rubber apparaatje met een clip? Ik heb er ooit zo eentje gehad. Er werd een batterijlevensduur beloofd van meerdere maanden. Dat was bij mij max een week. Doet die van jou het beter?

Het is dat die smartphones steeds lomper worden. Ik krijg steeds meer weer de koelkast associatie. Zelfs de Amerikaanse variant.

Maar n tracking app in n kleine smartphone (hey, die vouwbare schermen kunnen ook lekker draagbaar zijn :grin:), en je hebt geen activity tracker nodig. Sommige schijnen zelfs naast je, je slaap te kunnen monitoren. Ik weet niet hoe nauwkeurig die dingen zijn tov n smartband ofzo.

2 likes

Een fitbit charge2. Op AliExpress kan je daarvoor ook nylon klittenband straps krijgen die om je enkel passen.

Los in de sok werkt ook, hartslag pakt ie ook op, alleen wel iets onnauwkeuriger dan om de pols. Voor mijn trainingen en slaap gaat hij dan ook weer om de pols.

Dank je! 'k ga er 's naar kijken.