Review: Ginault Ocean-Rover 🤠

Ik wacht e.e.a. even af. Die laatste zin was welgemeend. :cowboy_hat_face::wink:

1 like

Geestig. Ik moet dan eerder hieraan denken; :wink:

1 like

Prachtig ding zeg.

Met name je opmerking over de kastvorm van de OVM, toch de voornaamste concurrentie imo, is touchè, alsook dat over de glidelock. Ieder horloge is anders natuurlijk (grappige uitspraak van me als het over hommages gaat) en beide zullen in hun prijsklasse ijzersterk zijn. Als je ebay mag geloven gaat de OVM mk1 veelal voor >€750 dus deze Ginault zal tweedehands voor velen lonken. Al zullen er weinig reeds te koop staan.

Ik ben blij voor je dat je tevreden bent met de kwaliteit en de afwerking! Hopelijk trekt het uurwerk nog wat bij. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en chapeau voor het vermakende schrijfsel :slight_smile:

1 like

Generatie verschil he :wink:

1 like

Hartelijk dank voor deze mooie review. Je hebt me een kijkje in de keuken van Ginault gegeven en daarbij ook in die van jezelf en wat jij belangrijk vindt bij horloges.
Erg mooi verhaal geworden!

1 like

Hele mooie review @Victor70.
Ik hoop dat ze nog eens met 50% gaan of dat ik er tegenaan loop. :slight_smile:

1 like

Mooie en uitgebreide review! Je hebt je er in ieder geval niet makkelijk van afgemaakt.

Wat betreft het feit dat hommages je aanzetten tot het kopen van het origineel vind ik dat je zeker gelijk hebt. Ze hebben daarom wel degelijk bestaansrecht denk ik.

1 like

Grappig, “Armand The Watch Guy” zet net een review online van dit horloge!

2 likes

Thnx, wordt zeer gewaardeerd! Begrijp van sommige dat het wat lang was, Dus bedankt voor de moeite van het lezen! :wink:

Ja inderdaad grappig! Best een leuk kanaal ook, kende ik niet. Ik kreeg bijna het idee dat Armand mijn review had gelezen. Hij is ook best enthousiast! :wink:

Mooie zondag!

2 likes

Leuk man! en heel leerzaam :ok_hand:t3:

1 like

Ovm mk1 voor 750? Waar kan ik tekenen?

Bedankt voor deze leuke review!

1 like

deze is ook leuk, dan zie je het kwaliteits verschil van de Ginault met de Davosa en de Squale atmos.

echt wel een mooie klok hoor… eens zien of ze nog steeds die korting weggeven…

1 like

hoe meer ik naar die foto’s kijk des te meer ik begeerde wordt om er 1 aan te schaffen ( lees 2 jaar sparen :smile: )
En in dat prijssegment is er nog zoveel moois te krijgen.

1 like

Welk prijssegment doel je dan op?

van rond de €1200,-

Tot nu toe de beste sub hommage die ik voorbij heb zien komen.
Ik denk dat er bij mij een paar klokjes in de verkoop gaan om er eentje op de kop te tikken.
Mooie en goede review! Waarvoor dank.

1 like

Ik hou wel van Long reads. Iets longers dan ik ooit had kunne… oh, wacht.

Maar serieus, het wordt gewaardeerd. Dit zat beter in elkaar dan veel “veer-in-de-reet” horloge-magazine reviews.

1 like

Leuke review :+1:
Wat een werk zegghheh :wink:

Het video revieuw van @Svennos is ook zeker de moeite waard!

1 like