Review: Ginault Ocean-Rover 🤠

Misschien moet onderstaande draadje ook gelezen worden niet alleen zodat men ziet dat voor 55% korting er een code youtube55 is maar ook om te lezen dat er veel discussie is over onderdelen van dit horloge die mogelijk direct uit de replica fabriek komen

4 likes

Die Q&A maakt het er wederom niet beter op he. Ik vind het echt een geweldige klok. Maar wat kan (kunnen) die bij Ginault poep lullen he :sweat: echt om te janken.

Ze hadden beter gewoon zonder verhaal, alleen met wat technische feiten deze klok op het net kunnen plempen.

1 like

Hmm… ik had mijn post in het andere topic eigenlijk in dit topic willen plempen. Dan doe ik het wel allebei, goed voor mijn post count.

Voor degene die geïnteresseerd zijn, er is een occasion beschikbaar in Duitsland. Erg goedkoop is het niet, maar dat is een echte Rolex ook niet.

https://uhrforum.de/ginault-ocean-rover-181070-gsln-t300768

2 likes

Top review! Hartstikke goed.

1 like

Altijd goed om informatie te delen dus bedankt voor de bijdrage. Overigens steekt volgens mij geen reviewer onder stoelen of banken dat er sprake is/was van een reviewkorting. Voor wat het waard is, het heeft mijn review in ieder geval niet gekleurd.

Voor wat betreft de vele online discussies (er zijn meer topics); Ik heb in mijn review voorzichtig aangegeven dat er door de online community met “gefronste wenkbrauwen” naar sommige beweringen van Ginault wordt gekeken. Dit heb ik “voorzichtig” gedaan omdat er online altijd een hoop fanboys en naysayers zijn die boute uitspraken doen. Daar laat ik me liever niet door leiden. Ginault krijgt hierbij van mij, net zoals anderen, het voordeel van eventuele twijfel.

Begrijp me goed; kritisch zijn op een geleverd product waarvoor betaald moet worden is goed en nodig, maar daarbij laat ik me liever leiden door feiten dan door geruchten. Cheers!

3 likes

Dat vraag ik me toch echt af. Er zijn de afgelopen jaren volgens mij geen micro brands geweest waarover in korte tijd zoveel gezegd en geschreven is. Ik denk dat ze daardoor redelijke aantallen horloges verkopen.

Je kunt er van houden of niet, maar het is qua exposure een meer dan aardige marketingstrategie die, naar ik vermoed, bijzonder weinig geld heeft gekost.

1 like

De code werkt inderdaad nog, ben dan benieuwd wat voor review je dan moet leveren?

1 like

Ik vermoed een YouTube review…:wink:

3 likes

Mooi verslag!

1 like

@Victor70 Mooie review! Ik ben Ginault dit weekend pas voor het eerst tegengekomen. Heb je 'm nog? en hoe bevalt de Ginault op lange termijn? Thanks!

2 likes

Ha, bedankt Jongejan. Na het plaatsen van de review kreeg ik een enthousiaste aanbieding van een van de leden waar ik geen “nee” tegen kon zeggen. De Ginault is dus vertrokken. Wel leuk om te zien dat ook oude topics nog worden gelezen. Mooie tijd!

2 likes

lees het nou pas :joy::rofl::joy:

1 like

Mooie review, staat ook op mijn lijst

Wauw wat een review, je moet wel gepassioneerd zijn.
En een fraai horloge ook nog.
Draag het met liefde

Ik draag m nú

Fijn horloge maar weet nog niet of het een blijver is :thinking:

Niet? Ik vind hem echt geweldig, zeker voor wat je betaald is het fantastisch! Het draagcomfort is ongeëvenaard, de kwaliteit van afwerking heb ik in deze prijsklasse nog niet op dit niveau gezien, kortom hij is fantastisch!

2 likes

Welke type heb je ? Mocht je er toch vanaf willen hou ik mij aanbevolen :grin:

1 like

Eens, ik draag de mijne nu :slight_smile:

2 likes

Ik vind m óók fantastisch.
Maar ik heb gewoon teveel horloges en moet nodig mijn collectie inkrimpen.
Keuzes …

1 like

Welke versie heeft u?

1 like