Oeps helemaal gemist. Bedankt voor je reactie. Jammer dat je de Ginault hebt verkocht, maar zo gaat het nou eenmaal!
Allesomvattend review, die korting heb je dubbel en dik verdient! Veel plezier er mee!
EDIT: ik zie nu pas goe oud dit topic is , maar ik neem mijn woorden niet terug
ok, moet het toch vragen, waar staat OVM voor? en OR? schiet mij maar lek hahaha, echt geen idee
OVM Ocean Vintage Military (Steinhart)
OR Ocean Rover (Ginault)
Groeten,
Noel.
Vind wat horloges betreft de beste ābang for the buckā nog altijd Seiko
Ik heb een Rolex Sub al 30 jaar en 20 jaar geleden in Korea van mijn kleingeld na een project van 3 maanden bij een juwelier een Seiko SKX007 gekocht voor zoān ⬠60
Maar ongeƫvenaard hoe goed die kwaliteit is, heb 2 jaar daarna een Monster als daily gekocht, vaak me gedoken ect, nooit service gegeven en loopt nog prima en ook nog steeds waterdicht
Rolex is een mooie klok maar de kwaliteit qua gebruik van Seikoās bij dagelijks gebruik haald die niet
@Phoenix.bas Ik zie die van jou te koop staan op het forum en heb me er even voor geregistreerd aangezien ik wel interesse heb alleen is er 1 kleine maar, ik kan jou geen bericht sturen vanwege een te laag member level dus ik dacht ik probeer het even via een omweg