review HF inhouse topstukken

He hallo.

Zoals bekend hebben we op dit forum een ernstig enthousiaste gebruiker, een echte liefhebber, en goedzak en ook nog eens een toffe peer.

Deze beste man is dol op zijn prachtige collectie .
Echt waar, ik heb het live mogen aanschouwen en ze zijn indrukwekkend . Echt ondergewaardeerd door de kudde. Maar wauw hoor

Tevens is deze beste man druk gaande met zichzelf te ontwikkelen tot onze inhouse review master en dat vond ik een leuk gegeven. Ik gun hem de groei, de kans omdat te verwezenlijken .

Dus contact gelegd en voorgesteld om ipv een foto review een stapje verder te gaan en gewoon horloges in handen te hebben en daar dan over te vertellen. OP ZIJN MANIER!! Ja, want dat maakt het leuk, gewoon vastpakken, zien, voelen en vertellen .

Aha, jullie hebben het al geraden dan ik het over onze @Chillekasper heb!!?. Goed zo.
Dat bedoel ik dus, uniek en eigenzinnig op een positieve manier.

Dus, Kasper heeft een keuze gemaakt uit mijn collectie. Ik heb 2.5u in de auto gezeten met de horloges op het dashboard om hem de review te kunnen laten maken.

Kasper is een echte liefhebber, hij is de goedzak zoals je hem online ook doet inschatten en daarnaast een leuke kerel waardoor het een gezellige middag was.

Verrekt, ik type me het ongans .
Filmpjes willen we zien…

De review van
Rolex Explorer 1.
Oris 65 bronze bezel
Breitling Navitimer

Met daarnaast kleine vergelijkingen met Kasper zijn eigen machtig mooie vintage stukken.

Ik vind het filmpje geslaagd, aangenaam kijk vermaak.

Daar gaan we dan.

Made by @Chillekasper HF inhouse review master

57 likes

Leuk initiatief! :smile: @Chillekasper Ik hoor het wel als je iets uit mijn collectie wilt reviewen! :smile:

4 likes

Had die Navitimer toch uit de handen laten vallen en de review was viral gegaan. Jij moet jijzelf slim in de markt zetten, @ChilleKasper. :wink:

14 likes

Maar misschien ook bont en blauw :joy:

5 likes

Nee hoor, ik ben lief.

Ik roep ook altijd, mocht er iets goed fout gaan dan altijd hopen dat het op film staat want dan kan je er achteraf om lachen…

Dus ja balen, maar wel een succes nummer voor Kasper.

De schade, dat komt vast wel goed dan.
Hoop ik. Hoooop ik. HOOOOOOOOOOOOOOOOOP IK.

Maar gelukkig, niks gebeurd .

7 likes

Erg leuk geschreven @anon53002072EV en fijn om weer eens zo’n lekker positief bericht, met de intentie iemand écht te helpen ontwikkelen, te lezen!

Heb Kasper nog niet in levende lijve mogen ontmoeten maar dat gaan we zeker nog eens doen @Chillekasper!

Ondertussen heb ik het genoegen gewoon al een review van de beste man te hebben mogen ontvangen :innocent::ok_hand:

1 like

Fijne positiviteit @anon53002072EV! :+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Ik ga er straks eens rustig voor zitten…ben benieuwd :smiley:

1 like

Leuke review, lekker relaxed @Chillekasper!
Kan je het niet in FullHD te filmen, ik kon het maximaal in 720p bekijken, dat is echt wat primitief.
@anon53002072EV, wat een leuk initiatief!

2 likes

Mooi filmpie, mooi verhaal erbij en ik durf het bijna niet te zeggen maar ûh …mooie Incvicta, die roségouden waarmee de review wordt afgesloten. Lekker hoor.

Goed gedaan @Chillekasper & @anon53002072EV! :ok_hand:

3 likes

Was denk ik mis gegaan in de instelingen bij het opnemen. Volgende keer zal ik kijken wat ik hieraan kan doen.:sweat_smile:

2 likes

Graag meer licht in het duister bij het video opnames.:eye:

Ik moest om je Engelse filmpje nogal behoorlijk gniffelen.

Maar ik moet je nageven, je filmpjes worden steeds leuker.
Ik heb onlangs een half uur gekeken naar je filmpje in de Invicta winkel gekeken terwijl ik Invicta echt een waardeloos merk vind.

En nu weer een leuke review. Ga zo door, het wordt steeds leuker.

Enige puntje van kritiek, ik zou een ander zijn horloges niet gaan vergelijken met je eigen Invicta’s.

2 likes

Goed gedaan @Chillekasper !
En attent van @anon53002072EV :+1:

Keep it going.

5 likes

Goed initiatief! Leuk filmpje, ik ben niet zo’n youtube kijker, maar leuk gedaan!

2 likes

Dit! Benoem ze gewoon separaat en geef ze de aandacht waarvan jij vindt dat ze verdienen.
Verder een heerlijk stuk positiviteit, zowel van TS als van jou @chillekasper.

3 likes

Heel leuk initiatief dit! Maak er een traditie van, op toerbeurt collecties van HF leden reviewen! :grin:

3 likes

prachtig idee :bulb:! :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

3 likes

Mooi gedaan!!

1 like

Heb hem weer bekeken en gaat steeds beter.
Moest wel lachen om het stukje over het ontbreken van een zwembad in een vliegtuig. Nooit bij stil gestaan. :wink:

Benieuwd naar de volgende. :+1:

3 likes

Dit heb je weer erg leuk gedaan @Chillekasper! :+1:t2: