review HF inhouse topstukken

Leuk gedaan. Ik ben benieuwd naar de volgende.

Toen ik deze aanhef las, dacht ik ā€œeindelijk een topic over MIJā€!
:roll_eyes:

3 likes

720p ā€¦ :frowning:

@Chillekasperā€¦ y u no 4k !?

Ja, ik zag het ook gisteren dat ik dit per ongeluk op een lagere stand heb opgenomen.

1 like

Doorgaans kan ik dus gewoon in 4K opnemenā€¦

Als je het op een telefoon bekijkt heeft 4K sowieso geen enkele zin. Bovendien is 720p lekker zuinig in de opslag. Een mooi formaat. Ondergewaardeerd.

1 like

O_oā€™

1080p of 4k zal de gemiddelde ziel niet zien. Maar 720p of 1080p is direct merkbaar. Als je dat niet ziet moet je serieus aan een bril :smiley:

Gewaardeerd in de no-wifi zones van deze wereld. Bekijk maar wat Jihad filmpjes. Die zijn ook altijd van deze kwaliteit.

1 like

Hehā€¦ Een soort van godwin! Leuk.

Maar nee hoor, ik download veel in 720p, zelfs om op mā€™n slechts veertig duims grote teeveetje te bekijken. Want ja, wat wordt er tegenwoordig nou eigenlijk nog gemaakt wat het bekijken in een fatsoenlijke resolutie eigenlijk nog waard is?

En toch ben ik geen jihadist, en heb ik gewoon fiber to the home. :slight_smile:

2 likes

Je kan ook in zwart/wit zonder geluid kijken als je graag terug in de tijd wil.
Persoonlijk vind ik 4k ( en over een tijdje 8k ) een heerlijkheid om naar te kijken. Om diverse redenen waar jij blijkbaar geen waarde aan hecht.

Zo is er voor ieders gelukkig wat. Alleen mis ik nog steeds de 1080p versie van deze review zodat ik de details op de wijzerplaat van de Breitling ook kan zien.

2 likes

Mooie review Kasper. En 720p of 4k boeit me niks.

2 likes

De volgende moet ik wel 1080p doen.:upside_down_face:

1 like

Leuk hoe het ontvangen wordt.

Elke review een stapje voorwaarts .
Ik hoop dat andere mijn ā€œvoorbeeldā€ doen volgen en Kasper live kan en wil voorzien van leuk review spul.

1 like

Het gaat over horloges die worden getoond op een scherm, dat is toch wel mooier als dat iets scherper is, 720p is gewoon wat wollig.

Maar misschien zie jij alles wel wollig dus boeit het je niets. :shushing_face:

2 likes

Heb maar 1 topper dus dat word een kort filmpje :wink: maar wel leuk bedacht :slight_smile:

1 like

Welke heb jij?

Wat een gaaf filmpje van onze eigen Kasper @Chillekasper !:ok_hand:

Ik wist helemaal niet dat hij dat soort dingen doet. Maar jaā€¦ ik ben dan ook een oude man zonder Feestboek en Instagramā€¦ :grimacing:

Ga daarmee door Kasper. Jouw stijl is leuk en authentiek. :+1:

Dank voor het delen. :slightly_smiling_face:

1 like

Nieuwe model Datejust 126234 zwart :slight_smile: misschien kun je een keer het vorige model 116234 erbij pakken. Zit veel verschil in qua looks en een paar updates tegenover het vorige model. :slight_smile:

2 likes

Dat zal het zijn. :grin:

3 likes

Qua formaat, weer wat geleerd om de aandacht bij te houden.

Heb alleen via tel gekeken en daar niks gemerkt.
Net ff op de pc aangezet en idd, groter formaat is dan wel wenselijk.

Maakt niks uit, al doende leert men!

1 like

Leuk gedaan Kasper, ik heb met plezier gekeken. :+1:

3 likes