review HF inhouse topstukken

Leuk gedaan @Chillekasper en tof van @anon53002072EV dat je een deel van zijn collectie mocht gebruiken.
Maar je moet hem wel de juiste credits geven en z’n Insta naam goed gespeld in beeld laten verschijnen vind ik.
Verder vond ik het jammer dat de Explorer stil stond, was het batterijtje op? :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Klopt zijn naam dan niet?

Edit: ik zie het… ben de S vergeten…:neutral_face::neutral_face::neutral_face::neutral_face:

3 likes

Haha.

Alleen echte forumgrootheden spellen altijd alles verkeerd. :wink: Goed teken! Toch… @Jurk?

2 likes

Seker!

2 likes

Ik ga het proberen te corrigeren (wel met een nieuwe upload).

Ben je gek… kan met er niet druk om maken.
Gaat om JOUW review en niet mijn benaming, geen punt. Lekker zo laten.

Nee. Je kan toch een aantekening maken als het in beeld komt. Een voice over moet volgens mij ook kunnen. Gewoon even editten in de YouTube editor.

Heb al een andere versie geüpload die hij als 1080p herkent. Alleen durf ik niet te zeggen of de kwaliteit beter is omdat ik gewoon zelfde beeldmateriaal heb gebruikt wat niet in 4K is opgenomen.

@Chillekasper heeft weer een review gedaan. Dit keer van een paar foto’s van mij. Hij geeft aan dat hij mijn naam niet mocht noemen. Dat hoefde idd niet perse, maar het was ook weer geen verbod :grinning:.
Daarnaast weten de HF ers natuurlijk direct van wie de horloges zijn.
@Chillekasper mijn complimenten :v:️:wave: Je hebt er veel tijd en energie in gestoken. Oefening baart kunst. Dat je kanaal maar een succes mag worden. :+1:
https://youtu.be/wb9s4NwXN64


Gr. Wander
13 likes

Dankjewel! :smiley::smiley::smiley:

3 likes

Heul cool. Ben ik de enige die zo ongeveer een hartverzakking kreeg bij die geluidseffecten die uit de speakers knallen, telkens als er een kat in beeld komt? :joy:

2 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing: heb ik speciaal gedaan voor mensen die dit met koptelefoon luisteren met de volume op Max.

1 like

Nou je iMac lekker hard zetten gaat anders ook prima. Ik zat geconcentreerd naar jouw uiteenzetting te luisteren en ineens BAM! :joy:

2 likes

Wederom leuk, de groei zet lekker door!

Hulde

2 likes

Een horlogereview (of zoals de reviewer zou zeggen ‘horlosjereview’) op basis van foto’s. Verfrissend…

6 likes

Gaat steeds beter! :+1:t2:

2 likes

Worden steeds beter Kasper. Wel een beetje oneerlijk om een kitten in te zetten voor de likes. :wink:

1 like

Praten over de afwerking van horloges aan de hand van foto’s. Ik weet niet hoor.

Ik denk dat je een review beter kan doen als je het horloge daadwerkelijk in je handen hebt, of in ieder geval in je handen hebt gehad.

4 likes

Ik deel deze tip