Review: IWC Portugieser Chronograph LE ref. 3716 (Waarschuwing: veel tekst + foto’s)

Wat mooi :heart_eyes:
(en duuuuur)

Niet verwacht. Ik dacht dat het een max 5k horloge zou zijn. I was wrong.

Qua looks wel heel erg fraai.

4 likes

Lekker kort item, pas wel op als er aan een IWC horloge geserviced moet worden…

1 like

Poeh zal nog wel een paar functies omhoog moeten in de zorg… Als ik die prijzen zie. Lastige keus, mijn dochter door HBO studie loodsen of een dergelijk horloge kopen. Zien jullie het als een investering waar je een tijd van kunt genieten en daarna iemand anders er van laat genieten? Of toch als een horloge voor het leven?

1 like

Mooie review, leuk geschreven en mooie foto’s.
Proficiat met je NA.
Bedankt voor het delen.
Veel draagplezier.

1 like

Wauw, dit is nog eens een review, de kennis en de passie die jij hebt voor de Portogieser :ok_hand:t2:

Geniet er de komende jaren van en bedankt voor het delen :+1:t2:

2 likes

Prachtige foto’s en verhaal, Maurits.

1 like

Een mooie ode aan een prachtig horloge.
Zo’n overzicht geeft voor mij meerwaarde aan het forum. Ik heb het hele artikel gekopieerd om het later, op papier, nog eens rustig terug te lezen.
En, het mag duidelijk zijn, ik zou er best zo een willen hebben. Maar daarin zal ik niet de enige zijn.
Dank voor het heldere overzicht.

2 likes

Ja, sorry. Volgende keer zal ik iets meer achtergrond informatie geven. :smile:

2 likes

Mooi leerzaam verhaal van een prachtig merk, Dank

Dank voor reactie! Hopelijk veel leesplezier :pushpin:

1 like

Complimenten voor het verhaal,de prachtige foto’s en de schitterende IWC.
Geniet ervan.

Met veel plezier gelezen en genoten van de prachtige foto’s. Grappig hoe smaak kan veranderen. Een aantal jaren geleden vond ik ze maar saai, maar ik vind de Portugieser nu een ongelofelijk mooi model.
Bedankt voor dit mooie stuk en heel veel plezier van je IWC.

2 likes

Geweldige review, zeer leuk en informatief om lezen.
Natuurlijk ook een buitengewoon geweldig horloge :+1:

Prachtige IWC en idem verslag met foto’s, top! :+1:

Bedankt! Foto’s met Iphone gemaakt: belichting is alles :sweat_smile:

2 likes

weer een bijzonder lezenswaardig verhaal over een mooi horloge met hele mooie foto’s en verwijzingen. ik ben er even rustig voor gaan zitten om het te lezen. wat ik in het geheel mis (kan ook aan mij liggen dat ik er overheen gelezen heb) is de midsize portugieser. heb ik ooit eens (begin jaren '90) in handen gehad en ik was er nogal weg van.

Super mooi horloge en leuke post! Goed bezig :slight_smile:

1 like

Dank voor je compliment.

Het kan zeker goed zijn dat de midsize in de jaren 90 ontbreekt! Ik heb vooral geschreven hoe mijn zoektocht is verlopen, waarom dit model en een kleine indruk van het horloge willen geven.

Mijn doel was niet zozeer een opsomming van alle verschillende Portugiesers te maken.

Uiteindelijk ben ik erg tevreden met dit model! De jubilee uitvoering geeft voor mij een extra gevoel :smile:

Mooi verhaal. Heb het met veel plezier gelezen. En wat een prachtig horloge zeg.

1 like

Prachtig horloge! Misschien wel mooier dan de 7 days.

1 like