Prachtig ja! De Flieger van IWC is inderdaad ook een model waar ze zelf erg trots op zijn.
En die jumping hours/minutes: prachtig!
Prachtig ja! De Flieger van IWC is inderdaad ook een model waar ze zelf erg trots op zijn.
En die jumping hours/minutes: prachtig!
Nouuu toch niet echt n daily wear horloge hoor.
Maar inderdaad de werking en het verspringen was fantastisch.
Voor de liefhebbers met diepe zakken dit.
Inmiddels twee jaar geleden. Desondanks een prachtig verhaal @Mauzer. Goede verwijzingen en duidelijke foto’s van een iconisch horloge. Jouw verhaal heeft mij geholpen in de zoektocht naar het juiste model Portugieser. Met uiteindelijk een NA 3716!
Zelfde verhaal bij mij! Voor mij de 371620, welke precies voor jou, Jasper?
Het is de 3716-04 geworden. Lang lang geleden een 3714 in dezelfde kleurstelling kunnen bewonderen bij Gassan Schiphol. Sindsdien was het zaadje geplant.
Door dit nuttige topic en de liefde voor techniek, uiteindelijk voor de open caseback gekozen van de nieuwe versie. In vergelijking met de blauwe heeft de wit/goud uiteindelijk gewonnen. Beide prachtige horloges!
Erg bedankt voor je compliment! Leuk om te lezen dat je zelf ook een prachtige hebt gevonden, ik ben benieuwd naar de foto’s.
Zelf draag ik het horloge de laatste tijd steeds vaker, een echt tijdloos een klassiek horloge. De glazen case-back vind ik ook een mooie toevoeging.
Veel plezier ermee!
Dank, dat is ook zeker een prachtig horloge! Gefeliciteerd.