Review: Omega Globemaster

Schitterend horloge, alleen begrijp ik niet dat er zo gigantisch veel Omega’s zijn die geen fijnafstelling in de bracelet hebben.
Echt onbegrijpelijk.
Hij kan dan nog perfect passen, maar ik merk toch verschil in mijn polsen tussen de winter en de zomer. Zelfs tussen de ochtend en de avond.
Al mijn Breitlings bv zijn perfect aanpasbaar.
Soms zet ik zelfs een gaatje bij op het werk. :slight_smile:

1 like

Ben ik volledig met je eens. Omega is met afstand mijn favoriete horlogemerk, dus ze kunnen wel een potje bij me breken, maar dit snap ik gewoon niet.
Overigens is het dan wel weer zo dat ik met deze band weinig last van dikteverschillen van mijn pols heb gehad de afgelopen paar weken. Maar de zomer moet uiteraard nog komen, dus ik ben benieuwd…

Wat een fantastische dial!

Hoi ikzelf, het is een paar jaar later. Maar ik zit nu in de trein op weg naar mijn eigen Globemaster :smiley:

11 likes

Cool! Echt een tophorloge, daar ga je veel plezier van hebben. :+1:

:joy:

Veel plezier!

Die van @Jurtz?

1 like

Ja. Nu die van mij! :wink:

4 likes

Geweldig mooie aanwinst :star_struck:
Geniet ervan :+1:

2 likes

Mooi ding wel! Oogt wat groter dan de 39mm maat. Qua gewicht voor mij net op het randje op stalen band.

Ik mis wel de fijnafstelling. Alleen al een schakel invoegen is een halfuur werk. Mijn Rolex kan ik met een tandenstoker bijstellen. En dat ding is bijna 20 jaar oud.

Het uurwerk en de dial vind ik prachtig.

11 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst👍

Wauw, wauw en nog eens wauw

raapt onderkaak van de grond

Ik reserveer alvast een plekje in de grail top 3.
Verdomme wat een prachthorloge.

1 like

Inderdaad. Ik kan hem eigenlijk niet dragen op staal. Of net te strak, of veel te los. Gelukkig doet hij het ook goed op leer.

1 like

Mooie aanwinst @Skv - ook met de witte dial een plaatje :ok_hand:
Veel draagplezier.

Dat is de reden dat ik na lang twijfelen & passen uiteindelijk voor de versie op leer heb gekozen.
Plus de redelijke scherpe randjes rondom de sluiting - vond ik niet echt comfortabel.
Jammer - want hij ziet er op zich natuurlijk wel heel mooi uit.

2 likes

Schitterende Omega.
Review, leuk om te lezen.
Proficiat met je NA.
Heel veel draagplezier gewenst.

Mooie aanwinst, geniet ervan! :ok_hand:t2:

1 like

Veel plezier ermee!! Top stuk :+1:t2::+1:t2:

1 like

Dit is weer een mooi verhaal over een mooi horloge van een mooi merk met hele mooie foto’s

1 like

Heel mooi horloge! Gewoon op leer dragen dus :blush:

1 like