Balen die review.
Nu wil ik waarschijnlijk weer een blauwe SMP-c terug.
En je zo’n meeloper?
Nee jij?
Spijt hebben van een verkoop is iets anders dan een insinuatie op de persoon van jouw kant
Mooie review
Juiste review!
Kak, ik ook… of een zwarte…
Prettig verhaal om te lezen.
Ik kan mij goed voorstellen dat je nog steeds blij bent met deze mooie Omega.
Erg interessant, deze review! Deze SMPc staat bij mij ook aan de top van het wensenlijstje. Maar waarom is deze ‘alleskunner’ zo geliefd? Ooit hoop ik deze nog eens aan mijn pols te kunnen bewonderen…
Leuke review en zo te zien heb je de juiste keuze gemaakt. Heb er vaak naar gekeken, maar nooit de trekker overgehaald.
Nog veel draagplezier, maar dat blijkt dus wel goed te komen.
Kan ik hier ook hashtag MeToo voor gebruiken?
Iedereen bedankt voor de leuke reacties en positieve feedback!
De feedback die ik thuis kreeg "twee dagen bezig met het schrijven van een review, maar een druppende kraan repareren? Ho maar…
Kan zo in het topic “uitspraken van je wederhelft”…
Leuke review om te lezen, ik deel je enthousiasme volledig. Ik draag de blauwe uitvoering nu 1,5 jaar en ben er ook nog zeer blij mee!
Wat betreft de kritiek op de niet aangepaste datumschijf bij de blauwe variant, valt het me op dat ik dat niet lees bij bijvoorbeeld een Hulk of een blauwe pelagos, of heb ik dat verkeerd? Iig stoort het mij persoonlijk niet.
Wel was het mooier geweest dat er standaard een verstelbare sluiting was aangebracht, geeft het horloge meer klasse. Ik heb, vooralsnog, het geluk dat deze perfect om de pols zit. Mocht daar in de toekomst verandering in komen, zal ik zeker de sluiting aanschaffen.
De auteur is duidelijk, ook na een jaar, onverminderd verliefd op dit horloge. Het erge van dit verhaal is dat ik als lezer ook aangestoken word en allerlei gevoelens ervaar op zekere plaats. Wow! Wat een horloge!
Erg mooi horloge, tot nu toe zie ik de Speedmaster Moonwatch als mijn ultieme doel, maar deze Omega maakt dat wel wat gecompliceerder😀
Mooi hoor Hans! Wat betekent dit voor jouw oorspronkelijke plan? Dat was toch de speedmaster als ik mij niet vergis?
Mooie review! Met veel plezier gelezen:grin:
Goede review. Prettig om te lezen omdat je bij de verschillende onderdelen kort en helder beschrijft wat je ervaringen zijn.
Klopt, maar het plan is anders geworden☺️