Mooie aanwinst!
Dank je wel!
Supermooi. Staat ook op mijn lijstje. Gefeliciteerd!
Heb jij de verstelbare sluiting er op zitten Hans?
Dank je wel!
De bijgeleverde niet afstelbare sluiting gebruik ik. Er zijn enkele schakeltjes tussenuit gehaald. Het zit nu perfect. Eigenlijk wilde ik meteen een dikke (cognac) bruine leren band erop zetten, maar de bijbehorende stalen band draagt heerlijk, dus voorlopig laat ik het zo.
Het inkorten ging overigens heel soepel, ik heb er bij gestaan, volgende keer doe ik het zelf.
Leuke review bedankt! Ik heb ook de blauwe variant gekozen. Heerlijk horloge en van alle markten thuis. Bij mij heb ik de band perfect kunnen afstellen door 2 halve schakels te gebruiken. Deze zijn samen iets korter dan een hele schakel.
Op internet lees ik nog het volgende over de bezel.
The indices are made of chromium nitrate which is technically harder than ceramic on the Moh scale.
Mika
Dank je wel Nathalie,”stiekem” keek wel eens naar die mooie blauwe dial, maar ik wilde eigenlijk geen duiker. Toen ik hem een keer in het echt zag was ik verkocht😀. Maandag kocht ik hem bij HF lid @Redwatches (voor leden van HF extra korting😀).
Alles lijkt zo simpel in de handen van een vakman,
Dat is ook wel zo😀, gelukkig past het goed en hoef ik er niets meer aan te doen.
@HansT Ik ben benieuwd of je over een jaar ook zo tevreden bent met je SMPc als dat ik ben! Hier nog onverminderd tevreden in ieder geval.
Mooi om te horen, ik denk het wel, ik geniet er in elk geval enorm van😀
Voor de volledigheid een foto van de SMPc met de eerder genoemde Zeelandse rubberen strap.
De kleur matcht zeer goed met de wijzerplaat en bezel. De strap voelt prettig aan en draagt uitermate comfortabel, aanrader!
Echt mooie combi, wel aardig prijzig zijn rubber bandje…
Ziet er sportief uit zo. Zou je ook een foto van de sluiting willen posten??
Ziet er mooi uit, misschien wel wat voor op vakantie. Ik ben alleen niet handig in het wisselen van banden