Ah dus zo!
Knappe beater man Heb niets met Breitlings maar moet zeggen dat ik het een stoer horloge vind, komt denk ik ook deels door het verhaal! Dit beeld krijg ik er een beetje bij

Chop on !
Ah dus zo!
Knappe beater man Heb niets met Breitlings maar moet zeggen dat ik het een stoer horloge vind, komt denk ik ook deels door het verhaal! Dit beeld krijg ik er een beetje bij
Chop on !
Is gewoon een plastic horloge met een batterijtje erin man.
Nee geintje, ik ben niet zo van Breitling maar dit ding vind ik serieus tof. Ik hou van die echte toolwatches waar je niet voorzichtig mee hoeft te doen. Heerlijk onbezorgd erop los beuken en rammen.
Helaas buiten mijn budget voor een horloge en al helemaal voor een werkbeater maar als ik het er voor over zou hebben was dit de nummer 1 kanshebber.
Ohja, en die secondewijzer is mooi hè?
Leuk werk horloge !
Jou secondewijzer kerel, helemaal van jou…
Ik ben zelf meer van “Casio gevalletje van 16 euro om en gaan. Gaat 'ie kapot, dan gaat 'ie kapot”, maar leuke review! Held!
ah ok, nu ben ik mee
Dat zouden er meer gebruikt moeten hebben denk ik wel eens als ik de krant lees.
Gefeliciteerd met je beater. Las dat het een hele uitdaging zou zijn om niks te kopen ivm de BB? Laat je die nu links liggen nu je toch niet hebt kunnen inhouden?
Geniet ervan👍
Toffe Breitling. Serieuze beater zeg maar. Ik had onlangs een losliggende wijzer door de trilling van mijn motor (dagelijks woon-werk). Toen wees een forumlid, die de wijzerplaat en wijzers weer netjes op zijn plekkie heeft gedrukt, dat Breitling wijzers echt mega strak schijnen te zitten. Dus voor motorrijders ideaal.
Toch maar eens over na gaan denken
Dank u.
Deze heb ik ondertussen al een poosje, de BB gaat gewoon door. Ook al koop ik me weer suf dit jaar, al ben ik dat dus niet van plan.
Het spelletje daar is of ik geduld heb tot de kerst zoals ik mijzelf heb voorgenomen.
Dus komen gaat de BB absoluut, nu of pas met de kerst is de vraag.
Heb deze natuurlijk al vaker langs zien komen bij je ,echt een topper als werk beater
Het enige wat mij tegenhoud om deze aan te schaffen is zijn prijs
Is een gave klok hoor!
Heb hem zelf ook gehad… alleen die 45mm waren me te groot… anders had ik hem zeker nog!!
Heh daar heb je hem weer… Gaaf hoor, had hem vorig jaar bijna gekocht maar wat mij tegenhield is dat je aan de rubberen band vast zit vanwege de aparte lugs en rubber niet echt mijn favoriete bandje is vooral niet in de zomer…
Perlon kan heel goed en staat prachtig.
Is idd wel een bak geld voor het doel.
Echt een gaaf en ruig model
Er is ook een groene band voor als het goed is. Staat ook erg gaaf!
Tof dat je deze zo gebruik waar die voor is
De baken in de vroege ochtend van het ‘Wat dragen we vandaag’ topic. De post die me iedere dag weer doet beseffen dat ik blij ben met mijn kantoorbaan, en dat ik er niet zo teringvroeg uit hoef.
Leuk topic en serieus mooie toolwatch!
dank.
ik vind het heerlijk, daarom doe ik dat ook.
Lekker rustig, de dag zien beginnen, van niemand nog “last” , heerlijk.
Ik hoef/moet het van niemand gelukkig, dus wanneer een dagje niet lukt blijf ik lekker liggen.
Mijn ochtend post is altijd bij de eerste koffie pauze, ben dan dus al aan de slag.
Gemiddeld genomen sta ik om 0515/0530u bij de eerste klant.
agrarische sector, of bouwsector???