Review: Orient FEV0V004S - Champagne

Mooie klok! Ben ook wel nieuwsgierig welk type dit is.

1 like

mooie review, mooie klok ook ! ziet best classy uit. Alleen dat logo… :slight_smile:

1 like

Als het goed is dit type Oriënt : Het model is 2ev03001W dat betekent de witte/crème dial ! Succes met de zoektocht…

3 likes

Zeer leuk horloge en een super review…leuk leesvoer, waarvoor dank! :thumbsup:

1 like

Mooie klok en zeer goede review ! :+1: :slight_smile:

1 like

Bedankt. Heb hem inmiddels op de HF marktplaats (te koop/ruil) gezet.
De dial is om een reden toch te druk voor mij. Enigzins vreemd, want wanneer ik hem bij iemand anders om de pols zie, vind ik hem mooi. Ach ja, we hebben allemaal zo onze kuren :smile:

2 likes

Dat heb ik met Oriënt horloges altijd: bij een ander lijken ze altijd mooier! Ik heb er al heel wat gehad, ook uit de duurdere Star serie. Na een kort tijdje doe ik ze altijd weer weg; het is een ‘gevoel’ en niet gemakkelijk definieerbaar :grimacing: Misschien zijn het inderdaad “kuren” en heb ik er ook last van :confounded:

En toch blijven het aantrekkelijke horloges en ook de prijs/ kwaliteitverhouding vind ik goed :slight_smile:

2 likes

Waar is deze gekocht als ik vragen mag ? ik zoek hetzelfde model namelijk (de 2EV03001W)

Waar is deze gekocht ? ik ben al een tijd op zoek naar dit model (2EV03001W)

Dat mag jij. Ik heb hem van een maatje in Singapore gekocht. Ik zou de moeite niet meer doen voor zo’n Orient nu.

Dan kun je beter op zoek gaan naar een leuke Bulova

Deze is overigens te koop. Voor 1250 en een zakje Haribo Starmix kom ik hem zaterdag langsbrengen. Zolang je maar niet in Groningen woont.

Oooohhhhhh fucking Groningen… nimmer wieder, ik slaap er nog steeds slecht van

3 likes

Prachtig uitgebreid verslag Wander. :+1:
Mooie aanwinst!

Edit: oh, wacht… :sunglasses:

2 likes

Beetje opletten, Wouter.

image

1 like

:joy:

1 like

Zou ik niet weten, deze 2de hands overgenomen hier op Hf…succes met de zoektocht :+1:t2:

1 like

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Vreemd land, dat land van flipperaars

1 like

haha nee gelukkig woon ik ook niet in groningen, maar blijkbaar heb ik me wat verkeken op de prijs :sweat:
of jij moet er per ongelijk een 0 teveel neergezet hebben, maar aangezien je van starmix houd lijkt me dat helaas niet het geval. Succes met de verkoop !

1 like

Ik verkoop hem niet, maar voor 1250 piek mag die gaan :smile:

Ik zou hem zelfs voor 1000 nog niet weg doen, zou niet weten wat ik terug zou moeten kopen in die klasse.

1 like