Review PlexiRevive Acrylic Watch Crystal Scratch Remover

Interessant! Wat zijn de ervaringen van de mensen die ook via polijstwielen glaasjes polijsten?

3 likes

Besteld.

2 likes

Ik ga het ook proberen

2 likes

Wat een geweldige tip en review! Heb gelukkig nog niet veel krassen in mijn Vostoks maar goed om te weten

2 likes

Kon het gevoel van “wow its amazing” niet afschudden maar zeker interessant, dank hiervoor!

2 likes

Eenoudig antwoord… Helendal zeer buitengemeen wel zo tamelijk goed!

1 like

Goed, ik zit door m’n tube Polywatch, eens kijken hoe dat wondermiddel werkt op m’n Russische beerputvondsten. Twee doosjes besteld. :slight_smile:

2 likes

Had het vorig week ook besteld. Alleen postnl wilt niet meewerken met bezorgen, tot nu toe nog niks binnen.
Ook erg benieuwd of het voor mijn horloge gaat werken.

1 like

Ik wilde ook bestellen, maar wil niet (meer) met PayPal betalen. Kan het ook anders?

O tot volgende week dan!

1 like

Net besteld. ben benieuwd!
Vooral het opberg doos ideetje vind in erg tof

2 likes

Werkt goed :+1:

4 likes

Vandaag eindelijk tijd om het uit te proberen, begon eerst op mijn oude swatch horloge. Werkt goed en snel, en daarna maar meteen op 5513 en moonswatch toegepast. Goede vervanging van polywatch wat ik normaal haal.

2 likes

@Floris155 en @Sowon

Thanks voor het delen van jullie ervaring! En ook voor iedereen die ik op de Rikketik erover heb gesproken :heart:

1 like

Heb ook 2 potjes besteld. Geweldig spul! Zie er nu al naar uit, om m’n reserve onderdeeltjes er in te stoppen :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Voor iedereen die al besteld heeft of binnenkort wat wilt bestellen zou ik het heel tof vinden als je heel even een review kan achterlaten op Trustpilot. :sparkling_heart:

2 likes

Wou ik net doen, toen ik me herinnerde dat ik dat al gedaan. De volle 5, verdiend. :smile:

1 like

Net besteld … ben benieuwd

1 like

1 woord
Wondermiddel

Besteld en zelfde dag verzonden, goed verpakt
Zat een weekendje tussen, maar dus ook snel ontvangen
Even de fake speedy onder handen genomen, klaar in 2 minuten … Jammer van de dremelkras, die is echt wel diep, maar stoort nu toch niet meer.

2 likes

Meteen maar besteld. Ben benieuwd

1 like