Review: Seiko Presage SARX015

@JR001

Mooie serie, de SDGM. Goede kwaliteit zo te lezen op het www.

@Zulu

Zal het eens met Ide bespreken :wink:.
Bedankt voor het compliment.

@reggie747

Thanks for the compliment. If you need advise for your trip, let me know (send me a message), I will help you out.

@Nixo
Mooi. Staal bevalt jou wel, zie ik. Ziet er wel mooi uit.
Jammer dat stalen banden om eoa reden bij mij niet werken.

1 like

Nouja staal staat wel erg mooi op dit horloge, en dit is een mooie stalen band. Maar ik heb liever leer. Deze band is net op maat, een schakel groter zou veel te groot zijn. Maar ik had graag een paar mm meer ruimte gehad.

1 like

Mooie review en prachtig horloge.
Vooral de bruine band staat hem goed. Die heeft bij mij wel de WOW-factor.
Op de stalen band valt hij, wat mij betreft,minder op.

1 like

Bedankt voor de tip!
Je bespreking heeft me overtuigd, de Sarx015 van Jorrit is binnenkort op weg naar mij :slight_smile:

2 likes

Mooie review hoor!
Goed gedaan :+1:

1 like

Leuk om te horen. Nu hopen dat hij bevalt :slight_smile:

@JReijmers; wat hadden we ook al weer afgesproken? 10% of zo :wink:
Haha. Leuk dat ik bij heb kunnen dragen. Mooi hoe dat werkt bij dit forum.

2 likes

Staan wel een paar foutjes op.
Deze bijv:

Seiko Big Military, 41mm diameter, 20mm lugwidth, 7S26 uurwerk

Moet zijn: 22mm lug en 7S36 uurwerk.

Grt.

Ik heb de witte sarx013. Ook prachtig en ik draag hem op de stalen band. In tegenstelling tot de stalen band van mijn sarb033 past deze band mij perfect.

Met name de skeleton wijzers zijn geweldig mooi.

Leuke review !

3 likes

Bedankt voor je review en bijpassende verhaal. Dat is altijd smullen. Reisje Japan zou ik ook wel willen, maar zal er voorlopig helaas niet van komen.

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van de SARX015/013, krijg er een behangetjes gevoel bij. Idem met de Seiko cocktail, sla ik over.

Ik hoop in de nabije maanden een SARX033/035 te kopen, zijn van hetzelfde mooie afwerkingsniveau.

4 likes

Mooi!

1 like

Hartstikke bedankt!

Klopt. Ik was de beschrijving van de wijzers vergeten en deze zijn zeker het vermelden waard!
Leuk om de witte uitvoering te zien. Erg mooi. Bedankt voor de foto’s!

Snap ik wel. Heb ik bij de coctail, bij deze niet.
Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi. Zou een saai forum worden :wink:

You are welcome.

1 like

Super review en mooie verhaal erbij, die foto met de cognac band!! Prachtige combi

1 like

Erg leuk verhaal en mooi horloge…zou er ooit nog een tijd komen dat al die Seiko modellen ook gewoon hier te koop zijn?

1 like

Bedankt!
Denk het niet, al is tegenwoordig alles via internet alsnog te krijgen. Ik vind het ook wel leuk om iets te hebben wat je niet in de etalages tegen komt :wink:.

1 like

Leuke review hoor … :slight_smile:

1 like

En? Horloge al ontvangen?
Ben benieuwd naar je mening.

Hij is ondertussen binnen :slight_smile:
Je hebt gelijk, het is een prachtig horloge. Seiko did it again: opnieuw een zeer mooie afwerking voor dat geld. Daarin blijven ze voor mij toch onklopbaar. Ik heb ondertussen de Sumo, de Cocktail en deze, en allen benaderen, evenaren of overtreffen (Sumo!) ze duurdere Zwitserse horloges.
Ben misschien niet echt fan van de stalen band. Ik denk dat ik die ook ga vervangen door een cognac lederen exemplaar. Dat geeft hem wat mij betreft nog iets meer cachet.

1 like

lekkere kroko er op mikken!

(voor het idee):

4 likes

Jupla! Mooi! Bedankt voor de tip! :+1:

2 likes