Review: Seiko SBTM323 - Lekker Clean

Yess. Zie ook punt 7 via de volgende link: https://www.seikowatches.com/instructions/html/SEIKO_7B62_7B72_EN/BONDSYcjcdhupi

Wanneer je de save modus aan hent staan is de batterijduur ongeveer 2 jaar.

1 like

Ik heb de groene! Ook van Sakura. Echt een top horloge!

2 likes

Kijk. Gaaf. Mogelijk dat die er tzt nog bij komt :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Heb je een foto? Er zijn namelijk niet echt foto’s van te vinden (behalve renders).

1 like

Waar is het glas?:smirk:

5 likes

Bovenop de bezel !
Top model met gelijkenis met de
Sarx035 wat betreft uitstraling. :+1:

2 likes

Wat een (h)eerlijk en clean horloge. Mooi en strak en/of scherp. Eens met jouw genoemde verbeterpunten. Dank voor jouw review :+1::+1:

Kun je wat zeggen over de band? Is deze van enige kwaliteit en (draag)comfort?

2 likes

Gaaf. Komt wel redelijk dicht tegen antraciet / zwart aan, dus twijfel even of ik deze toe moet voegen. Bedankt voor het delen :+1:

Haha. De band ratelt zoals Seiko banden vaker doen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. De sluiting echter wel. Er zitten namelijk slechts 2 verstelmogelijkheden in de sluiting (mijn pols zet gedurende dag best uit, dus voor mij is dit irritant. Voor mensen die het horloge wat losser dragen zal het acceptabel zijn):

Daarnaast is een ander (veel voorkomend) issue bij Seiko dat de sluiting wat uitsteekt en kan “haken”.
Voor mij geen issue, maar ik noem het wel.

Hopelijk verbeterd Seiko de kwaliteit van de banden in de toekomst. Voor de rest, qua looks, helemaal prima.

Fijne dag!

2 likes

Aha, ik ben op zoek naar een zwarte beater
deze SBTM325 had ik nog niet op de radar

1 like

De bekende ratelband(en) :joy:

Zou toch mooi zijn als dat nog verbeterd kan worden. Aan de andere kant; het is uit de lengte of de breedte, het kan natuurlijk niet allemaal voor dit geld.

Dank je wel voor je toelichting!

2 likes

Dan heb ik liever dat het uurwerk en het “hoofd” goed is, dan dat de band geweldig is en het horloge waar het aan zit stront. Bandje kan je vervangen, horloge niet zo snel

2 likes

Idd soms is het wat donkerder, maar het groen is wel duidelijk zichtbaar hoor!

1 like

Helemaal mee eens Roan!

1 like

Lees (nu pas) dit review. Overweeg de aanschaf van een model uit deze reeks. Kun je bevestigen dat de ontvangst van het stuursignaal hier in Nl probleemloos verloopt? Hoor graag.

2 likes

Ik ook, beetje vergelijkbaar met de Casio Oceanus? Of heeft de laatste meer functies?
Erg mooi horloge.

2 likes

Het stuursignaal verliep bij mij probleemloos. :v:

1 like

Fijn. Bedankt

1 like

Enigszins. Casio koppelt er ook een app aan, dat was bij deze Seiko volgens mij niet (heb het horloge inmiddels al weer geflippert).
Fijne, betaalbare grap and go. :+1:

2 likes

@Piede jij hebt er nu toch ook zo een?
Ziet er allemaal strak, clean uit zeg!

2 likes

Yes, met witte plaat. Leuk horloge hoor!

1 like