Review: Seiko SBTM323 - Lekker Clean

@solo ik heb getwijfeld over de zwarte maar de keus is op de groene gevallen. Is nu onderweg, hopelijk zaterdag hier. Mocht je info willen, laat maar weten dan.

Groeten
Martin

2 likes

Nu jij de blauwe nog @solo!

1 like

bedankt voor dit mooie verslag ! hij stond al op mijn lijstje nu alleen iets hoger ! :1st_place_medal:

1 like

Zwart is altijd goed, zowel op staal als op krokodillenleer. Voor dit geld (ca. € 300,00 inclusief verzending binnen EU) is er weinig beter te vinden dat dit, imho de beste Set & Forget.

9 likes

Ben natuurlijk benieuwd naar de ‘echte’ foto’s :slight_smile:

:grin: hm hm hm… heb al een blauwe chronomaster - vrees dat deze het dan gaat verliezen.

Zit met interesse naar de 293 te kijken. Zwart met wat lijnen erin ofzo. ohhh dit forum is killing me man hehe

8 likes

Ook mooi, kiezen is inderdaad niet heel makkelijk :wink:

1 like

:sunglasses:

13 likes

Nu wil ik er ook één…

3 likes

Haha. Nu wil ik er ook weer één :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Grazie. Heb de mijne alweer een tijdje geleden geflippert, maar binnenkort toch maar weer een kleurtje kiezen… :thinking:

Nice. Die kende ik nog niet…

Deze horloges zijn zoveel kwaliteit voor het geld. Ik zou haast een blauwe erbij bestellen :sweat_smile:

3 likes

Haast? :joy:

1 like

Ik hou me in :yum: Zo’n model kan altijd nog. En ben wel benieuwd of er meer modellen komen in de Selection serie.

Voor de nieuwsgierigen: ik heb kort de nieuwere versie overwogen. Titanium en verbeterde band

https://www.watches111.com/​Reloj-radio-control-titanio-solar-Seiko-Selection-SBTM339-JDM-39-5MM-100m-WR-cristal-de-zafiro-super-transparente-correa-de-titanio-JDM-mercado-interior-japonés-p670121487

5 likes

Ik blijf maar terug komen in dit topic! Heb nog geen Seiko in mijn collectie en zoek een “set and forget” alleskunner. Lang over een Casio Oceanus nagedacht tot ik dit zag!

Zegt mijn vrouw: wat kijk je daar? wat is dat voor super mooi en goed afleesbaar horloge?
Alles uitgelegd zegt ze: waarom heb je m nog besteld? :wink:

Twijfel alleen nog over de kleur. Geen ervaring met Sakura maar volgens mij zit dat wel goed.

De versie met lijntjes vind is niet echt mijn smaak…

Is Sakura direct import uit Japan? Dus +25%?
In geval van garantie terug naar Japan? Of wereldwijde garantie?

1 like

Is dit de groene? Of ben ik een beetje kleurenblind? Op de Sakura website is moeilijk te zien hoe “hard” het groen (of blauw) is.

Klopt en klopt :ok_hand:

1 like

Oh nee, die is ook lekker! :grin:

1 like

Even een gouden TIP: gewoon in de EU kopen, verzending is gratis vanuit Spanje, binnen 2-4 dagen in huis.

Zo hebben @Piede en ik het in ieder geval gedaan.

3 likes

Precies dat dacht ik nu ook. Ik heb echter een plechtige belofte aan mezelf gedaan…

3 likes

Sommige beloftes zijn er om niet na te komen :wink:

3 likes