Heel mooi. Ik ben zelf niet lang geleden ook enthousiast geworden door dit (soortgelijke) systeem in mijn Casio Oceanus. Echter heeft deze een veel grotere afwijking wanneer deze een tijdje niet synchroniseert. Gefeliciteerd!
Mooi blauw is niet lelijk.
Ik zie veel gelijkenis met mijn Seiko Sarx013 wat betreft de dial motief.
Heb je koopervaring met de Spaanse aanbieder ?
Ik heb de mijne daar ook besteld, geen enkel probleem of klacht, verliep vlekkeloos
Mooi horloge. Veel draagplezier.
Over welke Spaanse aanbieder gaat het?
Gracias!
De kogel is door de kerk! Het gaat de groene SBTM319 worden. Bij Sakura €252 (ex BTW uiteraard) en bij Watches111 €315 dus dat ontloopt elkaar weinig.
@Nickjackelson ik was ook van plan dit jaar niets te kopen maar dit is zoveel waar voor je geld…
Voorlopig hou ik me in .
2025 uitdunt jaar.
De nada hombre.
Buenas noches.
Zeker waar! Gefeliciteerd. Mooi horloge. Ik wil wel iets kopen maar heb mijn zinnen gezet op iets anders en wil geen tussentijdse aankopen doen die deze aankoop vertragen.
Ja. Ik worstel met hetzelfde. Maarja, deze is mooi en praktisch. Maar het ‘grotere doel’ is er ook. Maarja, deze is mooi en praktisch…und so weiter und so weiter
Ik ben inmiddels zo verknocht aan titanium, dat dit bijna een voorwaarde aan het worden is. Zo licht en sterk spul.
Dankjewel! Zojuist de groene SBTM319 besteld in Spanje.
Die kogel is door de kerk?
Het wordt nog een andere. Wel blauw
Vandaag gearriveerd, super mooie donkergroene kleur.
Heb hem maar handmatig op tijd gezet, synchroniseren lukte niet vanuit het dakraam in Zwolle.
Fijn weekend allemaal
Die groene trekt mij het meest. Maar ik vrees dat ik hem net wat te groot vind vergeleken met de Sarbs. Als iemand beide heeft en daar wat over kan vertellen hoor ik het graag.
Van harte. Je moet wel goed kijken voor het groen, of valt het mee als het zonnetje meedoet?