Lekker! Ik moet nog tot woensdag wachten…
Heel mooi, ik zie dat ik de juiste kleur keuze heb gemaakt.
Vrij zicht op het zuidoosten? Stoor bronnen als goedkope Chinese omvormers van zonnepanelen kunnen wellicht roet in het eten op 77,5 kHz gooien.
Lekker! Ik moet nog tot woensdag wachten…
Heel mooi, ik zie dat ik de juiste kleur keuze heb gemaakt.
Vrij zicht op het zuidoosten? Stoor bronnen als goedkope Chinese omvormers van zonnepanelen kunnen wellicht roet in het eten op 77,5 kHz gooien.
Hij is erg mooi diep donkergroen, zal morgen proberen nieuwe fotos te maken.
Ik bedenk me net dat ik het een half uur geprobeerd heb te synchroniseren in het dakraam op zolder…omgeven door allemaal zonnepanelen (geen goedkope chinese omvormers als het goed is) maar wellich morgen even buiten proberen.
De band op de foto ziet er goed uit, maar was in de praktijk helemaal ruk , maar mogelijkbis dit een optie? https://www.zuludiver.com/products/cordura-premium-divers-watch-strap
nog kunnen synchroniseren?
Ik dacht bij dit horloge ook aan een combi met de canvas bandjes van Fluco. Wellicht ook iets voor jou?
Hij geeft aan dat er een matig signaal is dan gaat hij na enkele minuten weer door op de voorgaande tijd. Heb hem handmatig op 4 seconden in de min ongeveer gezet. Meerdere keren geprobeerd maar zal wel aan Zwolle liggen denk ik.
Kan hem nog niet dragen helaas, het gereedschap om de band in te korten ligt ergens in een verhuisdoos helaas.
Maar blijft wel een gaaf clean horloge en voor wat betreft het glas: dat is echt super ontspiegeld.
Jammer, ben benieuwd hoe de mijne het gaat doen…
Eerder aan de buurt, ether vervuiling. Zwolle ligt dik binnen het bereik van DCF.
Met een andere 20mm band?
Zwart leer met croco print lijkt me wel wat
Ik ben echt heel benieuwd!
Mooi! Nu nog een goede tijd kunnen aflezen
Hij is binnen! Wat een ongelooflijk mooi horloge! Heel bescheiden groen. Zodra het horloge uit de doos kwam ging het aan het werk, alles draaide, wijzers, datum. Alleen…
…Is het al morgen bij je?
Hij draaide van 14 naar 17…
In Japan is het al de 17e, maar lijkt me sterk dat je dat signaal oppikt
Als ik kort op het knopje bij de 4 druk gaat de seconde wijzer naar N dus geen signaal, ook niet op zolder. Heb een paar flats tussen DCF en mijn huis.
Toch wel, kroon 1 klik uit getrokken en de seconde wijzer liep naar JJY. Nu op DCF+1 gezet en hopla, liep naar de juiste tijd! En de datum liep gewoon 1 stap terug naar 16.
Wat een geweldige techniek!
Later vanavond de band inkorten. Is mijn eerste Seiko, nu weet ik wat een rammelband inhoudt al ben ik wel wat gewend met Vostok…
Morgen op werk even echt synchroniseren met DCF, mijn kantoor heeft goede ontvangst, ik sync daar regelmatig Conrad DCF klokken voor werk.
Top, geen spijt van dus
Absoluut niet! Ik vind m prachtig! Mijn vrouw ook trouwens…
Hij loopt nu zonder ontvangst 1 seconde voor.
Die ben je dus binnenkort kwijt
Die stap heb ik gemist bij mijn witte. Snap ik ook waarom die geen signaal had
Snel een herkansing met de blauwe versie